آخرین مناظره رقبای انتخاباتی آمریکا در لاس وگاس

آخرین مناظره رقبای انتخاباتی آمریکا در لاس وگاس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اشتفان گروبه، خبرنگار یورونیوز در واشنگتن درباره آخرین مناظره رقبای انتخابات ایالات متحده آمریکا در لاس وگاس با اشاره به اینکه این «فصل نهایی یک مبارزه انتخاباتی بی سابقه» است به مهمترین پرسش های پیش

آگهی

اشتفان گروبه، خبرنگار یورونیوز در واشنگتن درباره آخرین مناظره رقبای انتخابات ایالات متحده آمریکا در لاس وگاس با اشاره به اینکه این «فصل نهایی یک مبارزه انتخاباتی بی سابقه» است به مهمترین پرسش های پیش روی ناظران پرداخته است.

وی می گوید: «چقدر دونالد ترامپ، از تخریب بیشتر کارزارش جلوگیری می کند؟. آیا او برگ های برنده ای را رو می کند؟. او به تازگی به خیانت هیلاری کلینتون به همسرش طی سال ها اشاره کرده است. رسانه های اصلی توطئه ای بزرگ را درباره ربودن فرصت پیروزی از او پوشش می دهند.»

خبرنگار یورونیوز در ادامه می افزاید: «آیا هیلاری کلینتون در امان است و تلاش می کند که وقت به پایان برسد؟. یا اینکه در پی ضربه نهایی است. تاکنون در برابر وسوسه همراه شدن با ترامپ در سطحی نازل خودداری کرده است. او ممکن است این بار خونسردی اش را از دست بدهد. احتمالا این آخرین بار پیش از زمانی است که نامزدها با یکدیگر گفت و گو خواهند کرد. در شب هشتم نوامبر، یکی از آنان با دیگری تماس می گیرد و شکست را می پذیرد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آخرین مناظره ۱۹ روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

اوباما: به آقای ترامپ توصیه می کنم دست از ناله کردن بردارد

امید کمتری به افزایش محبوبیت ترامپ هست