هالویین و نمایش فیلمهای ترسناک در سینماها

هالویین و نمایش فیلمهای ترسناک در سینماها
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با نزدیک شدن هالویین، فیلمهای ترسناک کمدی و فانتزی به سینماها آمده اند.

آگهی

با نزدیک شدن هالویین، فیلمهای ترسناک کمدی و فانتزی به سینماها آمده اند. فیلم «یک هالویین برای مدا» (Boo! A Madea Halloween) ماجراهای مادربزرگی به نام مدا را به تصویر می کشد. مدا در اوج گرفتاری مبارزه با دزدها و قاتلها، حتی یک لحظه از کنترل نوجوانهای محل غافل نمی شود. تیلور پری، بازیگر، خواننده و هنرمند با استعداد آمریکایی نقش این زن سالمند را بازی می کند.

«اوییجا: پیدایش شیطان» (Ouija: Origin of Evil) فیلم فانتزی ترسناک به کارگردانی مایک فلنگان است. پیدایش شیطان راوی داستانی در سال ۱۹۶۵ در لس آنجلس است. مادری بیوه و دو دخترش ناخودآگاه شیطان را به خانه شان دعوت می کنند. ماجرا از موقعی شروع می شود که ارواح خبیثه روح یکی از دخترها را قبضه می کنند. نمایش فیلم که در آمریکا با موفقیت در گیشه همراه بوده در سینماهای دیگر شهرهای دنیا نیز شروع شده است.

نمایش اروپایی فیلم «دکتر استرنج» (DOCTOR STRANGE) جدیدترین اقتباس سینمایی از کتابهای کمیک مارول در لندن شروع شد. اکران بین المللی فیلم که از بیستم اکتبر شروع شد تابحال با موفقیت همراه بوده است. اسکات دریکسون، کارگردان فیلم می گوید: «استقبال از فیلم فوق العاده است. سعی می کنم وقتی فیلم می سازم به این جنبه آن فکر نکنم. ولی خوشحالم که مردم از آن استقبال کردند. فوق العاده است.» دکتر استفان استرنج با بازی بندیکت کامبربچ بازیگر بریتانیایی، یک جراح اعصاب است که پس از یک سانحه با دنیایی اسرارآمیز آشنا و شیفته آن می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

والدین دختر فرانسوی به‌دلیل پخش فیلم ترسناک در کلاس تقاضای ۱۱ هزار یورو خسارت کردند

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید