مزایده «شلوار جین برای پناهجویان»

مزایده «شلوار جین برای پناهجویان»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالیکه هنرمندان و سازمانهای مردم نهاد به شیوهای گوناگون از بحران پناهجویان و مهاجران جنگ پشتیبانی کرده اند، در لندن نمایشگاهی با عنوان « شلوار جین برای پناهجویان» برپا شده…

آگهی

در حالیکه هنرمندان و سازمانهای مردم نهاد به شیوهای گوناگون از بحران پناهجویان و مهاجران جنگ پشتیبانی کرده اند، در لندن نمایشگاهی با عنوان « شلوار جین برای پناهجویان» برپا شده است.

این نمایشگاه همزمان با برچیدن اردوگاه جنگل در کاله فرانسه در گالری ساچی لندن آغار بکار کرد. جانی دار، هنرمند آمریکایی به شلوارهای جین که توسط ستاره ها و شخصیت های معروف اهدا شده حیاتی دوباره داده است. او بیش از ۱۰۰ شلوار جین را با رنگهای روشن و گوناگون رنگ آمیزی کرده و بصورت یک اثر هنری درآورده است.

سخنگوی جانی دار در نمایشگاه لندن می گوید: «او شاهد اوج گرفتن بحران پناهندگان بود. درست است که سکوت کرده بود ولی چیزی در درون او آماده می شد. ولی ایده دقیقی نداشت. سرانجام سال گذشته با دیدن یک کلیپ تصمیم گرفت پروژه جین برای پناهجویان را انجام دهد. فکر کرد می تواند آنها را نقاشی کند و مطمئن بود حتما ستاره ها آماده اهدای شلوار جین خود هستند.»

این نمایشگاه و مزایده آنلاین تا به حال ۶۵۰۰ یورو فروش داشته و عواید آن به «کمیته امداد بین المللی» اهدا خواهد شد. این اقدام ابتکاری با شرکت بیش از ۱۰۰ چهره معروف بین المللی و توسط جانی دار برگزار می شود و مزایده آنلاین آن تا یکشنبه ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند