تحقیقات جدید پلیس فدرال آمریکا و تاثیر آن بر دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون

تحقیقات جدید پلیس فدرال آمریکا و تاثیر آن بر دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تنها ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، پلیس فدرال این کشور موسوم به «اف بی آی» خبر از کشف ایمیل های جدیدی داد که گرچه در جریان تحقیقات پرونده یکی از اعضای حزب دموکرات به

آگهی

تنها ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، پلیس فدرال این کشور موسوم به «اف بی آی» خبر از کشف ایمیل های جدیدی داد که گرچه در جریان تحقیقات پرونده یکی از اعضای حزب دموکرات به آنها دست یافته اند اما احتمال می رود که به پرونده استفاده خانم کلینتون از ایمیل شخصی خود در دوران فعالیتش در وزارت امور خارجه نیز مربوط باشد.

این خبر نگرانی های جدی را در کمپین انتخاباتی دموکراتها بوجود آورده است و گمان می رود بر دیدگاه هواداران هیلاری کلینتون نیز تاثیر منفی بگذارد.

راوی دسای، یکی از رای دهندگان مردد آمریکا می گوید: «فکر می کنم این موضوع بر رای مردم تاثیر بگذارد. مردم نسبت به آنچه در حال روی دادن است بسیار نگرانند و اکنون باید تصمیم بگیرند.»

اما چاد جکسون، از حامیان هیلاری کلینتون می گوید: «کلینتون را رها کنید. در ایمیل های او مطالب محرمانه نبوده است. بگذارید راحت باشد. هنوز به خاطر چند ایمیل لعنتی او را اذیت می کنید. موضوع را تمام کنید. او برنده این انتخابات است. بگذارید چیزی را به شما بگویم اگر دونالد ترامپ انتخاب شود، من دوباره به آفریقا برخواهم گشت.»

طرفداران هر دو کمپین انتخاباتی در روزهای اندک باقی مانده از هر فرصتی برای حمایت از نامزد مد نظر خود و نشان دادن ضعفهای نامزد مقابل استفاده می کنند، موضوعی که الهام بخش بسیاری در شب جشن های هالووین بوده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تاثیر گزارش اف بی آی درباره پرونده ایمیلهای هیلاری کلینتون بر افکار عمومی آمریکا

نگاهی بر رسوایی ایمیل های هیلاری کلینتون

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم