موفقیت بزرگ آلبوم دوم شان مندس، خواننده جوان کانادایی

موفقیت بزرگ آلبوم دوم شان مندس، خواننده جوان کانادایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شان مندس،خواننده محبوب کانادایی آلبوم جدید خود با نام «روشن کن Illuminate» را در ماه سپتامبر منتشر کرد.

آگهی

شان مندس،خواننده محبوب کانادایی آلبوم جدید خود با نام «روشن کن Illuminate» را در ماه سپتامبر منتشر کرد. «دست نوشته» اولین آلبوم این خواننده جوان در سال ۲۰۱۵ با استقبال بی نظیری روبرو شده بود و حالا آلبوم «روشن کن» در هفته اول با فروش ۱۴۵ هزار نسخه، در صدر نمودار دویست موسیقی برتر آمریکا قرار گرفت.

او همچنین در فهرست سالانه سایت اسپاتی فای با ۲۵ میلیون شنوده در ماه، تاثیرگذارترین خواننده زیر بیست و پنج سال است.

شان در مورد آلبوم «روشن کن» می گوید: «نکته مورد علاقه من در مورد این آلبوم این است که نمی توانید آن را به سبک خاصی نسبت دهید. مثلا آهنگ «رفتار بهتر با تو» مثل آهنگهای پاپ یا «ویرانی» مثل آهنگهای سبک «سول» و «بلوز» است و آهنگ «رحمت» مانند سبک راک است. نمی توانید سبکی برای آلبوم مشخص کنید. و این خیلی جالب است. البته اینکار عمدی نبود. ما وقتی بزرگ می شدیم هر چه در لحظه احساس می کردیم می نوشتیم و به هر نوع موسیقی گوش می دادیم. فکر می کنم همین باعث شد که این آلبوم اینطور از آب در بیاید.»

مندس در نوجوانی ویدئوی شش-دوم را بر روی اپلیکیشن واین قرار داد و با استقبال شگفت آوری روبرو شد. دو سال گذشت و اکنون این خواننده جوان کانادایی در سالن های مشهوری چون «مدیسن اسکوئر گاردن» نیویورک کنسرت های خود را برگزار می کند.

شان مندس درباره تاثیر این تجربه که از سن پانزده سالگی برای او آغاز شد می گوید: «در کل فکر می کنم از ۱۵ سالگی تا ۱۸ سالگی انسان خیلی تغییر می کند. به خصوص با این شغل و دنیای دیوانه کننده اش. احساس می کنم آدم دیگری شده ام. نه مثل یک شخص دیگر بلکه احساس می کنم که بزرگ و عاقل شده ام. فکر می کنم خیلی چیزها را یاد گرفتم. خیلی خوب است. الان زندگی برای من خیلی خوب است.»

شان مندس به زودی تور جهانی آلبوم «روشن کن» را با کنسرتهایی در آلمان، استرالیا، اسپانیا و ایتالیا آغاز خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند