موضوع آخرین آگهی تلویزیونی کلینتون و ترامپ چیست؟

موضوع آخرین آگهی تلویزیونی کلینتون و ترامپ چیست؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه، به ایالتهای تاثیرگذار رفته اند تا با مردم رودررو صحبت کنند، تیمهای انتخاباتی آنها تلاش می کنند از طریق آخرین آگهیهای تبلیغاتی، افراد مردد را هدف قرار…

آگهی

در حالی که دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه، به ایالتهای تاثیرگذار رفته اند تا با مردم رودررو صحبت کنند، تیمهای انتخاباتی آنها تلاش می کنند از طریق آخرین آگهیهای تبلیغاتی، افراد مردد را هدف قرار دهند.

آگهی تبلیغاتی هیلاری کلینتون دو دقیقه است و او رو در روی دوربین تلویزیونی خطاب به مردم آمریکا می گوید که مساله این انتخابات، یک مساله شخصی برای او نیست. بلکه موضوع این رقابت، دو گزینه برای آینده کودکان امروز است: یک آمریکای تاریک و متفرق یا یک آمریکای متحد و امیدوار.

دونالد ترامپ در آگهی تلویزیونی خود از جنبشی صحبت می کند که به دنبال جایگزین کردن یک نظام سیاسی فاسد با دولتی است که کنترل آن به دست مردم است. او در این ویدیو وعده می دهد که در صورت روی کار آمدن، به اموری می پردازد که دغدغه واقعی مردم است.

به گزارش یک سازمان که هزینه انتخابات را محاسبه می کند، مجموع هزینه های مبارزه های انتخاباتی امسال در آمریکا بیش از ۲ میلیارد و ۶۵۰ هزار دلار است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پولسازی از سوژه رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

یک روز مانده تا انتخابات؛ پیشتازی هیلاری کلینتون در نظرسنجی ها

آخرین تلاشهای دونالد ترامپ، یک روز مانده به انتخابات