فیلم «برای آن خون بریز»؛ داستان تلاش یک بوکسور برای بازگشت به رینگ

فیلم «برای آن خون بریز»؛ داستان تلاش یک بوکسور برای بازگشت به رینگ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم سینمایی «برای آن خون بریز» (Bleed for This) داستان واقعی زندگی بوکسوری با نام «وینی پاز» را روایت می کند.

آگهی

فیلم سینمایی «برای آن خون بریز» (Bleed for This) داستان واقعی زندگی بوکسوری با نام «وینی پاز» را روایت می کند. او که در یک تصادف دچار شکستگی از ناحیه گردن شده، نمی تواند روی پاهایش بایستد. وینی می خواهد به رینگ بوکس باز گردد و این فیلم تلاش او در این راه را به تصویر می کشد.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم، دوم نوامبر در حالی در بورلی هیلز برگزار شد که وینی پازینزا هم در کنار تیم بازیگران و تهیه کنندگان فیلم بر روی فرش قرمز حضور داشت.

مایلز تلر، بازیگر نقش اول این فیلم می گوید: «وینی به همان اندازه که برای برد و باخت هایش شناخته شده بود، به خاطر شخصیتش هم مشهور بود. هر چند که پنجاه برد و پنج بار قهرمانی جهان را در کارنامه اش داشت. او عاشق محمد علی بود و برای همین می خواست که وارد میدان بوکس شود. کارش هم عالی بود. او کاریزما داشت و سرگرم کننده بود. خوب من هم وظیفه ام را انجام دادم و تا جای ممکن صادقانه نقش او را بازی کردم.»

وینی پازینزا در مورد مایلز تلر می گوید: «کار او بسیار عالی بود. و همینطور در مورد آرون اکهارت که نقش کوین رونی را بازی کرد. من عاشق کوین هستم. او محبوبترین مربی من بود.»

آرون اکهارت نقش کوین رونی، مربی وینی پاز را بازی می کند. مربی ای که قدرت مبارزه و برگشتن به رینگ بوکس را در وینی دید و در این راه به او کمک کرد.

آقای اکهارت در مورد این نقش می گوید: «من از این آدم خیلی می ترسیدم. او دماغ شکسته ایسلندی و لهجه خیابانی داشت. من هم بازیگر تقلید لهجه نبودم و هیچوقت آن را امتحان نکرده بودم. به عنوان بازیگر نزدیک شدن به نقش، زمان و تحقیقات بسیاری می خواهد و من فکر می کنم که نباید یک لحظه از نقش دور شد. باید نزدیکش ماند. من هم تمام مدت در نقش او غرق بودم و از آن لذت بردم. »

بن یانگر کارگردان این فیلم نیز می گوید: «به نظر من بوکس بی نهایت بزرگ و در عین حال در زمان مبارزه در دسترس است. این مورد اما چیز دیگری هم اضافه داشت. بازگشت بوکسوری که مصدوم شده بود. شما کاری را که او کرد می بینید و پس از آن هر کاری دیگر به نظر ساده می آید.»

فیلم سینمایی «برای آن خون بریز» از هجدهم نوامبر در آمریکا به روی پرده سینماها خواهد رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد