جشن جمهوریخواهان؛ زمان تغییر فرا رسیده است

جشن جمهوریخواهان؛ زمان تغییر فرا رسیده است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه یافت.

آگهی

دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید راه یافت. خبرنگار یورونیوز در خارج از ستاد انتخاباتی ترامپ به سراغ هواداران او رفته و نظرشان را در باره این پیروزی پرسیده اند.

یکی از حامیان او می گوید: «خیلی احساس خوبی دارم. ما منتظر پیروزی بودیم. خوشبختانه ترامپ خواهد توانست دولت را عوض کند و ما را از شر این دولت فاسد خلاص کند.»

یکی از هواداران ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار یورونیوز که از او می پرسد آیا دیروز انتظار این پیروزی را داشته است یا نه می گوید: «به انتخابات در اروپا و به برکسیت نگاه کنید. عده ای نمی فهمند چه خبر بوده است. رسانه های اینجا که نمی دانند چه می گویند. اما هر کسی انتخابات اروپا و بقیه دنیا را درست دیده باشد می داند که مردم از وضعیت موجود خسته شده اند. هیلاری کلینتون نامزد خوبی برای دموکراتها نبود. او نامزد فوق العاده بدی بود.»

یکی دیگر از طرفداران دونالد ترامپ هم می گوید که انتظار این پیروزی را داشته است. وی می گوید: «بله ما تمام سال گذشته، در مرکز تلفن «برج ترامپ» بوده ایم و هزار ها گفتگوی تلفنی داشتیم. تمام ملت خواهان تغییر است.»

از نظر یکی از هواداران دونالد ترامپ، علت پیروزی وی این بوده که ترامپ خارج از نظام موجود عمل می کند. او می گوید: «ترامپ یک آمریکایی تمام عیار است، اهل خطر کردن است و خارج از نظام حاکم عمل می کند. بیشتر مردم می گویند امکان ندارد. البته آمریکا در تمام طول تاریخ در انجام این کار از همه دنیا بهتر بوده است.»

به گفته یکی دیگر از حامیان دونالد ترامپ زمان تغییر فرا رسیده بود. او می گوید: «دیگر وقتش رسیده بود. هشت سال است که دنیا به آمریکا می خندد. رئیس جمهوری فیلیپین به اوباما ناسزا می گوید. چین تجارت ما را قبضه کرده، صنعت زغال سنگ ما نابود شده، شعار “دوباره امریکا را بزرگ کنیم” بخوبی گویاست.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد