زیبایی طبیعی، در تقویم امسال پیرِلّی

زیبایی طبیعی، در تقویم امسال پیرِلّی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تقویمهای پیرِلّی با تصاویر مدلهای معروف از سال ۱۹۶۳ تاکنون چاپ می شوند.

آگهی

تقویمهای پیرِلّی با تصاویر مدلهای معروف از سال ۱۹۶۳ تاکنون چاپ می شوند. اما تقویم امسال کمی با گذشته متفاوت است. عکسها به سبکی قدیمی تر گرفته شده و مدلهایی که چندان عریان نیستند بدون آرایش آنچنانی در آن ظاهر شده اند.

این تقویم چهل صفحه ای که «احساسی» (Emotional) نام گرفته است شامل عکسهای چهره هایی معروف نظیر نیکول کیدمن، اوما تورمن، هلن میرن، شارلوت رمپلینگ، کیت وینسلت، جولین مور است.

چند تن از مُدلهای این عکسها از جمله نیکول کیدمن، اوما تورمن، شارلوت رمپلینگ و هلن میرن روز ۲۹ نوامبر در افتتاحیه نمایشگاهِ این مجموعه، در پاریس روی فرش قرمز رفتند.

شارلوت رمپلینگ درباره این عکسها می گوید: «عالی است که زنان را بدون آرایش آنچنانی ببینیم، یعنی به شکلی که لزوما، خیلی کامل و بی ایراد و خیالی نیست بلکه طبیعی و زیباست.» هلن میرن، بازیگر برنده اسکار هم درباره استفاده نکردن از آرایش زیاد می گوید: «می بایست از شرّ آرایش سنگین خلاص می شدم، کاری که سالها پیش کردم. برای پیشرفت در کار بازیگری باید این کار را بکنید وگرنه کارتان تمام است.»

سومین بار است که پیتر لیندبرگ، عکاس آلمانی هنرش را برای آراستنِ تقویم پیرلی به کار می گیرد. عکسهای او با پس زمینه های عریانِ سیاه و سفید، و چهره هایی بدون آرایش، می خواهد نمایشگرِ زنانگی و زیبایی طبیعی باشد.»

خود عکاس درباره انگیزه این نوع کار می گوید: «امروز، معنی سکسی بودن، شده است پوشیدنِ بیکینی و کفش پاشنه بلند. این کاملا برعکس چیزی است که من از سکسی بودن می فهمم. فکر می کنم سکسی بودن چیزی است بسیار بسیار درونی و نه خیلی علنی، نمایشِ علنی (تن) دیگر نمی تواند سکسی باشد.»

تقویم پیرلی معمولا در تعداد محدود و برای مشتریان خاص آن چاپ می شود و نسخه سال ۲۰۱۷ آن، چهل و چهارمین شماره این تقویم است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند