سرمربی جدید تیم ملی انگلستان: به موفقیت تیم ایمان دارم

سرمربی جدید تیم ملی انگلستان: به موفقیت تیم ایمان دارم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سرمربی جدید تیم ملی انگلیس، روز پنجشنبه در نخستین کنفرانس خبری تاکید کرد به موفقیت تیمش اعتقاد کامل دارد.

آگهی

سرمربی جدید تیم ملی انگلیس، روز پنجشنبه در نخستین کنفرانس خبری تاکید کرد به موفقیت تیمش اعتقاد کامل دارد.

گرت ساوت گیت که پس از برکناری سم آلاردیس در ماه سپتامبر به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انگلیس انتخاب شد، روز گذشته رسما طی قرادادی چهار ساله تا پایان رقابت های یورو ۲۰۲۰ هدایت سه شیرها را برعهده گرفت.

مدافع سابق تیم ملی انگلیس برای آنکه بتواند پس از بیست سال بار دیگر سه شیرها را تا مرحله یک چهارم نهایی یک تورنمنت مهم فوتبال برساند کار دشواری در پیش خواهد داشت.

ساوت گیت در باره انتظار هواداران از تیم گفت: «بدون شک در طول هفته های اخیر تمام جوانب کار را درنظر گرفته و می دانم چه چیزی انتظارم را می کشد. من به غیر ممکن اعتقاد ندارم. همانطور که پیش از این نیز گفتم، برخی کارها بسیار دشوارتر از بقیه هستند و برخی دیگر بسیار پیچیده تر. تیم از پتانسیل بالایی برخوردار است اما در آینده باید بسیار سخت کار کنیم. ابتدا باید جواز حضور در روسیه را دریافت کنیم. ما باید ظرف هفتاد روز کار آماده سازی و رساندن تیم به وضعیت مطلوب را انجام دهیم. اکنون گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم که طی سه تا چهار سال آینده پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت و ما برای آن تلاش خواهیم کرد.»

تیم ملی انگلیس پس از آنکه گرت ساوت گیت هدایت آنرا بر عهده گرفت با کسب سه پیروزی و یک تساوی از چهار مسابقه، اکنون در صدر جدول گروه F رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در منطقه اروپا قرار دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

وین رونی: در دوران جوانی آنقدر الکل می‌نوشیدم که بی‌هوش می‌شدم

افشاگری‌های تلخ دله‌ آلی؛ از آزار جنسی در کودکی تا بازپروریِ دوران اعتیاد