کشته های آتش سوزی در اوکلند از مرز ۳۳ نفر گذشت

کشته های آتش سوزی در اوکلند از مرز ۳۳ نفر گذشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس اوکلند می گوید پس از مهار آتش سوزی در ساختمانی در اوکلند، اجساد ۳۳ نفر کشف شده که در جریان این آتش سوزی جان باخته اند.

آگهی

پلیس اوکلند می گوید پس از مهار آتش سوزی در ساختمانی در اوکلند، اجساد ۳۳ نفر کشف شده که در جریان این آتش سوزی جان باخته اند. پیش از این تعداد قربانیان این حادثه ۲۴ نفر اعلام شده بود.

هنوز علت این آتش سوزی که جمعه شب و در جریان یک جشن در این ساختمان رخ داده است، مشخص نیست. این حادثه یکی از پرتلفات ترین آتش سوزی ها در ایالات متحدۀ آمریکا طی ۲۰ سال گذشته گزارش می شود. اطفای این حریق بیش از ۱۲ ساعت طول کشیده است.

ساختمان مورد نظر یک انباری قدیمی است که توسط هنرمندان به محلی برای نمایشگاههای دوره ای، کنسرت و جشن های مختلف تبدیل شده و یکی از دلایل شدت این آتش سوزی نیز وجود وسایلی مانند پیانوهای چوبی، رنگ و مواد مورد استفاده در نقاشی عنوان می شود.

پلیس اوکلند می گوید به دلیل شدت آتش سوزی، شناسایی جان باختگان این حادثه از طریق آزمایش های دی ان ای تعیین خواهد شد که زمان می برد. گفته می شود بیشتر قربانیان جوانانی بین ۲۰ تا ۳۰ ساله هستند و پلیس از خانواده هایی که کسی را در این آتش سوزی از دست داده اند خواسته است یک مسواک یا شانه فرد مورد نظر را به پلیس تحویل دهند.

Okland Fire: “It could take us days to identify people based on the remains that we have” #nhttps://t.co/mTNj1W4Lf6

— Tom Joad (@TomJoadDallas) 3 décembre 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند