افزایش سرمایه گذاری ویوندی در مدیاست

افزایش سرمایه گذاری ویوندی در مدیاست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ونسان بولوره، کارآفرین فرانسوی و رئیس هیئت مدیره شرکت ویوندی (Vivendi)، امپراطوری رسانه ای سیلویو برلوسکونی، سرمایه دار ایتالیایی و نخست وزیر پیشین این کشور را هدف قرار داده…

آگهی

ونسان بولوره، کارآفرین فرانسوی و رئیس هیئت مدیره شرکت ویوندی (Vivendi)، امپراطوری رسانه ای سیلویو برلوسکونی، سرمایه دار ایتالیایی و نخست وزیر پیشین این کشور را هدف قرار داده است.

شرکت فرانسوی ویوندی، فعال در بخش رسانه های گروهی، با افزایش سرمایه گذاری خود به بیش از ۱۲ درصد در شرکت ایتالیایی مدیاست(Mediaset)، قصد دارد به دومین سهامدار این شرکت تبدیل شود. هدف ویوندی این است که تا ۲۰ درصد از سهام مدیاست را از آن خود کند.

مدیاست که در حال حاضر ۴۱.۳ درصد از سهام آن همچنان در کنترل خانواده برلوسکونی است، در بهار گذشته برای فروش بخش تلویزیون کابلی این کمپانی (Mediaset Premium) با گروه فرانسوی ویوندی به توافق رسید اما پس از چند ماه، اختلاف نظر در ارزیابی ها، رابطه این دو سرمایه گذار بزرگ دنیای رسانه ها را مخدوش کرد.

خانواده برلوسکونی افزایش سرمایه ویوندی را تقبیح کرده و آن را اولین گام برای «تصاحب خصمانه» این کمپانی رسانه ای خوانده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد

چین فرستاده ویژه خود را برای مذاکرات صلح مرتبط با جنگ اوکراین به عربستان می‌فرستد

تلاش ژاپن برای تقویت بخش دفاعی خود؛ سفرهای اروپایی و آمریکایی کیشیدا آغاز شد