پسر بچه دوازده سال متهم به تلاش برای انفجار بمب در لودویگس هافن آلمان

پسر بچه دوازده سال متهم به تلاش برای انفجار بمب در لودویگس هافن آلمان
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مجله آلمانی فوکوس روز جمعه به نقل از منابع امنیتی با انتشار گزارشی اعلام کرده پسر بچه ۱۲ ساله ای در اواخر ماه نوامبر و اوایل ماه دسامبر سال جاری دو بار تلاش کرده بمبی را در بازار کریسمس لودویگس هافن و

آگهی

مجله آلمانی فوکوس روز جمعه به نقل از منابع امنیتی با انتشار گزارشی اعلام کرده پسر بچه ۱۲ ساله ای در اواخر ماه نوامبر و اوایل ماه دسامبر سال جاری دو بار تلاش کرده بمبی را در بازار کریسمس لودویگس هافن واقع در غرب آلمان و نقطه ای دیگر از این شهر فعال کند. که این اقدام به ثمر نرسیده است.

به گزارش خبرگزاریهای آلمانی این پسربچه در آلمان دنیا آمده و اصالت عراقی دارد. وی بمب دست سازی را در کوله پشتی خود جاسازی کرده و به بازار کریسمس می رود. اما چاشنی بمب عمل نمی کند و در نهایت مردم متوجه کوله پشتی رها شده می شوند و به نیروهای پلیس اطلاع می دهند.

شهردار لودویگس هافن در این رابطه گفت: «پسر بچه ۱۲ ساله به برنامه ریزی برای یک حمله با بمب در لودویگس هافن متهم شده است. وی در حال حاضر در مکان امنی بازداشت است. با مشکل امنیتی نیز مواجه نیستیم. مقامات در حال بررسی موضوع هستند.»

بازارهای کریسمس در آلمان مانند سایر نقاط اروپا پذیرای افراد زیادی است. اکنون مردم نسبت به وضعیت امنیت این بازارها نگران هستند.

منابع رسمی آلمان از ارتباط این کودک با شبکه های اسلامگرای افراطی سخن به میان آورده اند. به همین منظور دادسرای ویژه فدرال مبارزه با تروریسم رسیدگی به پرونده را بعهده گرفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟