انیس عامری پس از حمله برلین به فرانسه رفته بود

انیس عامری پس از حمله برلین به فرانسه رفته بود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ویدئوهای امنیتی در دو شهر لیون و شامبری فرانسه نشان می دهند که انیس عامری متهم حمله به بازارچه کریسمس برلین پس از آلمان در این دو شهر فرانسه بوده و سپس به میلان ایتالیا سفر کرده…

آگهی

ویدئوهای امنیتی در دو شهر لیون و شامبری فرانسه نشان می دهند که انیس عامری متهم حمله به بازارچه کریسمس برلین پس از آلمان در این دو شهر فرانسه بوده و سپس به میلان ایتالیا سفر کرده بود. انیس عامری روز ۲۳ دسامبر در شهر میلان توسط نیروهای پلیس این شهر کشته شد.

در میان ۱۲ کشته حمله برلین یک زن ۳۱ ساله ایتالیا هم بود که مراسم خاکسپاری او با حضور سرجیو ماتارلا رئیس جمهوری ایتالیا نیز همراه شد.

این زن در زادگاهش شهر سولمونای ایتالیا به خاک شپرده شد. کامیا درامو یکی از ساکنان این شهر در مراسم خاکسپاری گفت: « کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم، بسیاری از مقامات عالیرتبه ایتالیا در این مراسم شرکت کردند. دیدن خانواده این دختر جوان در این مراسم ناراحت کننده است.

تمامی شهر خانواده قربانی نزدیک هستند و در همین راستا احساس نزدیکی به تمام قربانیان این فاجعه می کنند.»

همزمان در آلمان فراخوانی عمومی تهیه شده است تا از راننده لهستانی این فاجعه که اولین قربانی انیس عامری بود بصورت رسمی تقدیر شود.

لوکاش اوربان با ضربات متعدد چاقوی انیس عامری و بعد با شلیک گلوله عامل حمله کشته شد. راننده کامیون تلاش زیادی کرد عامل حمله را از این حرکت بازدارد. بدلیل مقاومت این مرد لهستانی نیروهای پلیس خیلی زود به محل حادثه رسیدند تا انیس عامری نتواند بیشتر از ۱۲ قربانی بگیرد.

تا امروز بیشتر از ۳۳ هزار نفر این فراخوان عمومی را امضا کرده اند تا خانواده لوکاش اوربان، راننده لهستانی، پاداش افتخاری قهرمان ملی آلمان را از دستان یواخیم گائوک، رئیس جمهوری آلمان دریافت کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آلمان ۲۷ نفر را به اتهام توطئه برای کودتا علیه دولت محاکمه می‌کند

بالاترین سطح هشدار امنیتی در فرانسه؛ ماکرون: داعش خراسان بارها تلاش کرده به خاک ما حمله کند

آمریکا چهار فرد ساکن ایران را به دلیل کمک به گردان‌های الشتر در بحرین تحریم کرد