رونمایی از برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

رونمایی از برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که در ماه آوریل و مه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، از برنامه هایشان رونمایی کردند.

آگهی

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که در ماه آوریل و مه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، از برنامه هایشان رونمایی کردند.

مارین لوپن، رهبر حزب راست افراطی فرانسه موسوم به جبهه ملی روز چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در پاریس گفت که حزبش آماده، مصمم و سازماندهی شده برای انتخابات پیش رو است.

مارین لوپن در سخنانی گفت: «شاهد ظهور نامزدهای یکدفعه ای هستیم که ظهور می کنند بعد ناپدید می شوند. رئیس جمهوری را شاهد بودیم که ابتدا نامزدی اش را اعلام و سپس ناپدید شد، چرا که دوره ریاست جمهوری اش فقط یک باگ سیاسی بود. در برابر این بی نظمی، در جناح من کارزاری منظم برپاست، کارزاری بر پایه نظم برای بازگرداندن نظم به فرانسه.»

مانوئل والس نخست وزیر سابق که برای شرکت در انتخابات مقدماتی سوسیالیست های فرانسه استعفا داده است، روز چهارشنبه با شعار «فرانسه ای منصفانه» برنامه هایش را اعلام کرد. مانوئل والس خود را آماده رقابت درون حزبی در حزب سوسیالیست فرانسه می کند. رقبای اصلی او بنوآ آمون و آرنو مونتبرگ هستند. انتخابات مقدماتی جناح سوسیالیست فرانسه ۲۲ و ۲۹ ژانویه برگزار می شود.

مانوئل والس در کارزار انتخاباتی اش گفت: «من آنچه تحت ریاست جمهوری فرانسوا اولاند از سال ۲۰۱۲ انجام شده را بطور کامل قبول دارم. این درک من از مسئولیت است اما من همچنین خواستار حق خلاقیت و ابتکار آزادانه ام زیرا نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستم.»

فرانسوا فیون کاندیدای جناح راست فرانسه موسوم به جمهوریخواه پیشتر برنامه هایش را اعلام کرده است، برنامه ای که از سوی رقبای چپ و راست میانه فرانسه «رادیکال» توصیف شده است. او روز سه شنبه برنامه اش را تنها برنامه ای دانست که می تواند باعث احیای کشور و ایجاد شغل شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگاه متفاوت احزاب فرانسه به راهپیمایی علیه یهودستیزی

صدورکیفرخواست تازه علیه سارکوزی برای مشارکت در به انحراف کشاندن پرونده دریافت کمک مالی از لیبی

حزب راست افراطی فرانسه وامی را که از روسیه گرفته بود «پس» داد