مائده برهانی؛ اولین لژیونر والیبال بانوان ایران

مائده برهانی؛ اولین لژیونر والیبال بانوان ایران
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

مائده برهانی، بازیکن تیم ملی‌ والیبال ایران به تیم شومن بلغارستان پیوست. به این ترتیب خانم برهانی نخستین بانوی والیبالسیت ایرانی است که در یک باشگاه خارجی بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حدود سه هفته پیش خبری مبنی بر پیشنهاد یک باشگاه بلغارستانی به دو والیبالیست تیم ملی بانوان ایران اعلام شد اما این دو بازیکن برای پیوستن به باشگاه شومن بلغارستان منتظر پاسخ مثبت باشگاه‌های بانک سرمایه و دانشگاه آزاد بودند.

#مائده_برهانی ملی‌پوش #والیبال بانوان #ایران پس از توافق با مسئولان شومن #بلغارستان به این تیم پیوست ونخستین لژیونر والیبال بانوان شد(ایسنا) pic.twitter.com/SXelRxWCf8

— euronews فارسی (@euronews_pe) 7 janvier 2017

خبرگزاری‌های ایران روز شنبه اعلام کردند که مدیران باشگاه بانک سرمایه سرانجام با انتقال مائده برهانی به این باشگاه موافقت کردند تا «بلندزن تیم ملی والیبال بانوان ایران اولین لژیونر تاریخ این رشته باشد.»

به گزارش ایسنا خانم برهانی شنبه شب راهی بلغارستان می‌شود تا در نیم فصل دوم لیگ ۸ تیمی این کشور اروپای شرقی به میدان برود.

همچنین به نظر می‌رسد باشگاه دانشگاه آزاد هم رضایت خود را با انتقال زینب گیوه، به باشگاه شومن اعلام کرده است. با این حال این خبر هنوز رسما اعلام نشده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا و بریتانیا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی جمهوری اسلامی ایران وضع کردند

پایگاه‌های نظامی در دل کوه تا پالایشگاه‌ها؛ اسرائیل کدام هدف را برای ضربه به ایران انتخاب می‌کند؟

ادعای مقام ایرانی: سفیر سوئیس در شب حمله به اسرائیل به‌جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد