جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ فیفا برای کریس رونالدو

جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ فیفا برای کریس رونالدو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کریستیانو رونالدو، ستاره پرآوازه رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال دوشنبه شب در زوریخ جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ فیفا را دریافت کرد.

آگهی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرآوازه رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال دوشنبه شب در زوریخ جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ فیفا را دریافت کرد. مهاجم ۳۱ ساله پرتغالی که پیش از این چهار بار موفق به دریافت توپ طلا شده است، برای نخستین بار این جایزه را که به طور مستقل از سوی فیفا اعطا می شود، از آن خود کرد.

لیونل مسی، قهرمان لالیگا به همراه تیم بارسلون و آنتوان گریِزمن فینالیست لیگ قهرمانان به همراه اتلتیکو مادرید، از دیگر نامزدان دریافت این جایزه بودند.

رونالدو که با کهشکشانی ها، چمپیونز لیگ و با تیم ملی پرتغال رقابت های یورو ۲۰۱۶ را فتح کرد، پس از دریافت این جایزه گفت: «برای نخستین بار است که برنده این جایزه درفرمت جدید می شوم و از این امر بسیارخوشحالم. لازم می دانم از همبازیانم در تیم ملی پرتغال و رئال مادرید و نیز از مربیانم تشکر کنم. امیدوارم مربی من عنوان بهترین مربی سال آینده را دریافت کند.»

در این مراسم همچنین کلودیو رانیِری، سرمربی ایتالیایی لستر سیتی که این تیم را فصل گذشته قهرمان لیگ برتر جزیره کرد، به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۶ فیفا انتخاب شد.

رانیری احساس خود را از دریافت این جایزه اینگونه بیان کرد: «شب فوق العاده ای است. حضور در جمع بزرگان و دریافت این جایزه وصف نشدنی است. از همه کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم. همچنین از خانواده ام، همسرم، مدیران باشگاه و نیز بازیکنان که بدون آنها دستیابی به هر چیزی برای مربیان بسیار دشوار است.»

در این مراسم همچنین کارلی لوید آمریکایی به عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال ۲۰۱۶ فیفا انتخاب شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مراسم معرفی بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۰ آخر تابستان برگزار نمی‌شود

حرکت جنجالی رونالدو در لیگ عربستان؛ ستاره پرتغالی النصر در خطر محرومیت قرار گرفت

حواشی لغو پرواز کاروان پرسپولیس به عربستان؛ سرخ‌پوشان یکشنبه به ریاض می‌روند