سرمایه گذاری وسیع تویوتا در آمریکا، هوندا در انتظار روشن شدن سیاستهای ترامپ

سرمایه گذاری وسیع تویوتا در آمریکا، هوندا در انتظار روشن شدن سیاستهای ترامپ
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت فرصت مناسبی بود برای کمپانی تویوتا تا از برنامه سرمایه گذاری وسیع خود معادل ۱۰ میلیارد دلار در ایالات متحده آمریکا پرده…

آگهی

برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت فرصت مناسبی بود برای کمپانی تویوتا تا از برنامه سرمایه گذاری وسیع خود معادل ۱۰ میلیارد دلار در ایالات متحده آمریکا پرده بردارد. آکیو تویودا، مدیرعامل تویوتا گفت: «سرمایه گذاری ما طی ۵ سال آینده به رقم ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید.»

با این وجود آخرین خبرها از تصمیم شرکتهای تویوتا و هوندا برای حفظ خط تولید خود در مکزیک حکایت دارد. مکزیک جایی است که با ارزان بودن نیروی کار کمپانی های خودروسازی زیادی را برای فعالیت به خود جذب می کند.

تاکاهیرو هاچیگو، مدیرعامل هوندا گفت: «در حال حاضر تولیدات خود در مکزیک را حفظ خواهیم کرد. تا زمانی که دولت دونالد ترامپ سیاستهای خود را به روشنی تبیین نکند، در استراتژی ما تحول ایجاد نخواهد شد.»

دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا در حالی روز دوشنبه در نیویورک با جک ما، مدیرعامل شرکت بزرگ علی بابا، فعال در بخش تجارت الکترونیکی ملاقات کرد که جذب سرمایه گذاران و جلوگیری انتقال فعالیت شرکتهای بزرگ بویژه خودروساز در اولویت برنامه های وی قرار گرفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پورشه از تایکان جی‌تی‌اس رونمایی کرد؛ این خودروی الکتریکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

استقبال دونالد ترامپ از سرمایه گذاری فیات کرایسلر در آمریکا

دونالد ترامپ شرکت تویوتا را تهدید کرد