رالی آفریقا اکو ریس: واسیلیف و سِلا صدرنشینان جدول کلی بخش اتوموبیل و موتور

رالی آفریقا اکو ریس: واسیلیف و سِلا صدرنشینان جدول کلی بخش اتوموبیل و موتور
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسابقات رالی افریقا اکو ریس پس از دو مرحله سخت و طاقت فرسا که با عبور از تپه های بزرگ شنی در موریتانی همراه بود، روز چهارشنبه نیز با انجام مرحله نهم در این کشور پیگیری…

آگهی

مسابقات رالی افریقا اکو ریس پس از دو مرحله سخت و طاقت فرسا که با عبور از تپه های بزرگ شنی در موریتانی همراه بود، روز چهارشنبه نیز با انجام مرحله نهم در این کشور پیگیری شد. شرکت کنندگان اینبار مسافتی به طول ۳۹۰ کیلومتر میان دو منطقه آتار و اکجوت را در این کشور پیمودند

در بخش موتور، پال آندرس اوله والستر نروژی، فاتح مرحله قبل، با ۷ دقیقه و ۴۱ ثانیه اختلاف نسبت به گیو تدی سلا از آفریقای جنوبی مکان دوم را به خود اختصاص داد. اوله والستر که با موتور کی تی ام مسابقه می دهد در رده بندی کلی این بخش نیز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

سلا، دیگر موتور سوار تیم کی تی ام با قرار گرفتن در مکان نخست، پنجمین پیروزی مرحله ای را تجربه کرد تا با ۴۴ دقیقه و ۵ ثانیه اختلاف نسبت به والستر جایگاه خود را در صدر جدول کلی نیز مستحکم تر کند. پدیده این دوره از مسابقات تنها در صورت مواجه شدن با مشکل فنی و یا حادثه ای غیر قابل پیش بینی صدر جدول را از دست خواهد داد.

در بخش اتوموبیل، گیوم گومز راننده فرانسوی تیم اوپتیموس با ۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه اختلاف، مکان سوم این مرحله را را بدست آورد تا با جهشی دو پله ای در مکان چهارم جدول کلی رقابت ها قرار گیرد.

میروسلاو زاپتال، راننده اهل جمهوری چک که برای تیم هامر مسابقه می دهد در این مرحله برای نخستین بار خود را به نفر نخست نزدیک کرد و با ۵۰ ثانیه اختلاف در مکان دوم ایستاد.

جایگاه نخست مرحله نهم این رقابت ها در بخش اتوموبیل به پاتریک سیریول فرانسوی تعلق گرفت. او با ثبت بهترین رکورد زمانی به نخستین پیروزی مرحله ای خود دست یافت و در جدول کلی رقابت ها با دو پله صعود در مکان ششم قرار گرفت.

ولادیمیر واسیلیف روس با خودرو مینی برغم قرار گرفتن در جایگاه هفتم این مرحله با ۲ ساعت و ۲ دقیقه و ۳۸ ثانیه اختلاف نسبت به دومینیک هوسیوی فرانسوی، همچنان صدر جدول کلی را در اختیار دارد.

در بخش کامیون، یاروسلاو والتر از جمهوری چک که برای تیم تاترا مسابقه می دهد نخستین پیروزی مرحله ای خود را دشت کرد تا در جدول مشترک بخش اتوموبیل و خودروهای سنگین با ۲۷ دقیقه و ۱ ثانیه اختلاف نسبت به سیریول در مکان هشتم قرار گیرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

رونمایی از ده‌ها خودروی جدید اسپرت و الکتریکی در جشنوارهٔ خودروی قطر

پرواز با لباس جت در کوهستانهای نروژ؛ ایده‌ای برای عملیات نجات حادثه‌دیدگان