شرایط بد آب و هوایی برای دومین بار رالی داکار را متوقف کرد

شرایط بد آب و هوایی برای دومین بار رالی داکار را متوقف کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نهمین مرحله از رقابت های رالی داکار که قرار بود روز چهارشنبه در مسیری به طول ۴۰۶ کیلومتر میان سالتا و چیلِسیتو در آرژانتین برگزار شود، به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو…

آگهی

نهمین مرحله از رقابت های رالی داکار که قرار بود روز چهارشنبه در مسیری به طول ۴۰۶ کیلومتر میان سالتا و چیلِسیتو در آرژانتین برگزار شود، به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو شد.

بارش سیل آسا و طغیان رودخانه که سبب رانش زمین و ممانعت از انتقال بخشی از خودروها به محل مسابقات مرحله نهم شده بود از سوی برگزار کنندگان به عنوان دلیل اصلی لغو مرحله نهم اعلام شده است.

یکی از ساکنان منطقه در خصوص شرایط موجود می گوید: «وقتی از خواب بیدار شدم که رودخانه در حال طغیان و جاری شدن در شهر بود. ما بلافاصله برای در امان ماندن به سمت مرتفع ترین پل حرکت کردیم.»

شرایط جوی تاکنون بارها در روند عادی مسابقات امسال خلل ایجاد کرده است. مرحله هشتم این مسابقات از بیم طغیان آب های رودخانه ای ۷۳ کیلومتر کوتاه تر شد و سپس طوفان و بادهای شدید سبب گشت تا شرکت کنندگان با دو ساعت تاخیر مسیر مسابقه را به پایان برسانند. پیش از آن نیز مرحله پنجم این مسابقات به دلایل مشابه ۲۲۸ کیلومتر کوتاه و مرحله ششم به کلی لغو شده بود.

سباستین لوب فرانسوی روز سه شنبه در مرحله هشتم این رقابت ها با کسب سومین پیروزی مرحله ای خود، بالاتر از هموطنش استفن پترانسل در صدر جدول کلی قرار گرفت.

در بخش موتور نیز سم ساندرلند بریتانیایی صدرنشین جدول کلی مسابقات است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بهای بلیط‌‌های دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا اعلام شد؛ ۶۳۰ یورو برای دیدن مسی در چین

پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رکوردهایی که جا به جا شد؛ واکنش‌ها به قهرمانی مسی و آرژانتین

روز نخست مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲؛ هلند و آرژانتین گرفتار شگفتی نشدند