در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

خبرنگاران یورونیوز از گروه های زبانی متفاوت، جمعه هر هفته گزارش هایی را از سراسر اروپا و دیگر نقاط جهان انتخاب می کنند که در تیتر نخست رسانه های بین المللی جایی نداشته…

آگهی

خبرنگاران یورونیوز از گروه های زبانی متفاوت، جمعه هر هفته گزارش هایی را از سراسر اروپا و دیگر نقاط جهان انتخاب می کنند که در تیتر نخست رسانه های بین المللی جایی نداشته اند. اینجا برخی از چنین گزارش هایی را می خوانید.

ساخت مجسمه خروس از کود کشاورزی

هنرمندی در شرق روسیه در سال جدید میلادی با کودکشاورزی یخ زده یک مجسمه خروس غول پیکر ساخت. میخائیل بوپوسوف این مجسمه را در روستایی به نام اولبا در جمهوری یاقوتستان ساخته است. این مجسمه سه و نیم متر ارتفاع و بیش از چهار متر طول دارد. این نخستین بار نیست که این هنرمند روس از کودکشاورزی استفاده کرده است. سال گذشته نیز وی میمون جهانی
را به عنوان نمادی از تکامل ساخت.

جست و خیز حیوانات در برف در باغ وحشی بدون بازدیدکننده

در پی بارش سنگین برف در ایالت اورگان آمریکا، باغ وحش پورتلند خالی از بازدیدکننده شده است. خرس های قطبی، فوک ها و فیل آسیایی در این باغ وحش در برف گیر افتاده اند.

آدم برفی آلمانی قطار را متوقف کرد

برجاماندن یک آدم برفی بر ریل راه آهن سبب ایجاد هراس در مسیر حرکت یک قطار در شهر وزنبورگ واقع در شمال آلمان شد. پلیس آلمان در ساعات پایانی چهارشنبه گزارش داد که قطاری که بین وزنبورگ و میرو در حرکت بوده، مجبور به توقف اضطراری شده است. راننده قطار نتوانسته تشخیص دهد جسم روی ریل، انسان یا یک آدم برفی است. وی بلافاصله ترمز کرده و این امر سبب بروز خسارتی بالغ بر پنج هزار یورو به قطار شده است. این آدم برفی توسط سه فردی که هویتشان روشن نیست ساخته شده بود.

نجات روباه سرمازده در بوداپست

جان روباهی سرمازده در پایتخت مجارستان توسط اتحادیه نجات حیوانات حفظ شد. پا و دم این روباه یخ زده بود. نجات دهندگان در تلاش هستند تا سلامت پای روباه را به او بازگردانند. با این حال این روباه دمش را از دست داده است.

«فاکس۲۹» تولد جو فریزر، قهرمان درگذشته را تبریک گفت

تلویزیون فاکس ۲۹ تولد جو فریزر را که اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی در سن ۶۷ سالگی و به دلیل سرطان کبد درگذشت، تبریک گفت. این بوکسور اهل فیلادفیا یکی از قهرمانان اسطوره ای این رشته ورزشی به شمار می رفت.

سقوط درخت بزرگ در کالیفرنیا

بر اثر وقوع توفان زمستانی درخت بزرگی که در ایالت کالیفرنیا به یکی از نمادهای آن بدل شده بود سقوط کرد. عمر دقیق این درخت روشن نیست با این همه برآورد می شود که این درخت با ارتفاع ۱۴۵متر و قطر ۱۰متر دست کم هزار سال عمر داشته است. طی ۱۳۷ سال گذشته گردشگران از این درخت که در نزدیکی مرز نوادا واقع شده دیدن کرده اند.

بسیج بیهوده امدادگران در ایرلند

بعد از ظهر نهم ژانویه امدادگران در ایرلند تماسی را از سوی یک راننده تاکسی دریافت کردند که نگران جان مسافرش بود. این مرد حدودا چهل ساله در بالیبیونیون از راننده پرسیده بود که چگونه می تواند خود را به پرتگاه ساحلی برساند. این پرسش از سوی مسافر در حالی پرسیده شده بود که علاوه بر تاریکی، وضعیت هوا نیز نامساعد بوده است. در پی ابراز نگرانی و گزارش راننده تاکسی، گروهی از امدادگران عملیات جستجو را آغاز می کنند. یک ساعت پس از آن، این مرد در میکده ای در شهر پیدا می شود. وی از اینکه عده ای در جستجویش هستند بی خبر بوده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدیو؛ سورتمه بازی هاسکی‌ها در سواحل شنی آفریقای جنوبی

ویدئو؛ مبارزه با کووید۱۹ در ونزوئلا از طریق شرکت در آیین معنوی

یادبود جیمزباندها در موزهٔ مادام توسو