تظاهرات مخالفان سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ در آمریکا

تظاهرات مخالفان سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ در آمریکا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اجرای سیاست های ضد مهاجرتی از جمله ساختن دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک و عدم صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر، اعتراض هایی را در سراسر این

آگهی

تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اجرای سیاست های ضد مهاجرتی از جمله ساختن دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک و عدم صدور ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور دیگر، اعتراض هایی را در سراسر این کشور در پی داشت.

گروهی از مخالفان رئیس جمهوری آمریکا در شهرهای سانفرانسیسکو، نیویورک، لس آنجلس و برخی دیگر از شهرهای آمریکا دست به اعتراض زدند.

سیرا حسین، یکی از اعضای انجمن وکلای آسیایی گفت: «سانفرانسیسکو یک شهر پناهگاه است. این بخشی از وجود ما است. ما در برابر اقدامات خصمانه دولتمردان این را یادآوری می کنیم که این شهر پناهگاه خواهد ماند و این پیام را به مهاجران می دهیم که شما جزئی از جامعه ما هستید.»

Rally at SF City Hall against Trump executive order targeting Sanctuary Cities and increasing immigration enforcement #NoBanNoWall#not1morepic.twitter.com/G7QznLZJEj

— AsianLawCaucus (@aaaj_alc) January 26, 2017

بر اساس پیش نویسی که گفته می شود به زودی از سوی دونالد ترامپ به امضا می رسد، قرار است صدور هر گونه ویزا برای شهروندان ایرانی و چند کشور مسلمان دیگر متوقف شود.

شهردار لس آنجلس با حضور در جمع معترضان به این تصمیم گفت: «من با شهرداران در سراسر کشور صحبت کردم. با همه آنهایی که از دیگر شهرها و ایالت ها با من تماس گرفتند و هر روز با قوانین فدرالی در حال کار با یکدیگر هستیم. هر روز در تلاشیم تا اطمینان حاصل کنیم که در جامعه ما امنیت وجود دارد. کاریکاتوری هست که نشان می دهد که شهرهای آمریکا به روی همه باز است و خارجی ها را دعوت می کند وارد کشور شوند. این چیزی جز حقیقت نیست.»

در نیویورک نیز تظاهراتی گسترده در مخالفت با سیاستهای ضد مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا برپا شد. > Keep resisting! #NoBanNoWallpic.twitter.com/fbzBo60oLI

— AsianLawCaucus (@aaaj_alc) January 26, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اعتراض مدافعان محیط زیست به ترامپ در آمریکا

اعضای کنگره آمریکا به طور فراجناحی به دنبال واکنش سریع به حملات ایران به اسرائیل هستند

مجلس نمایندگان آمریکا «از نهر تا بحر» را به عنوان شعار «یهودستیزانه» محکوم کرد