در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

جای پارک برای کسانی که نیاز فوری به توالت دارند

به گزارش بی بی سی، در خیابانهای اصلی یکی از شهرهای چین توالتهایی برای رانندگانی اختصاص داده شده است که نیاز فوری به توالت رفتن دارند.

این توالتها در نزدیکی توالتهای عمومی شهر شیان واقع هستند.

China city unveils parking spaces for toilet breaks: Spaces marked on main roads in Xi'an have 15 minute… https://t.co/4hJcxqajoe#news

— {ATOM} (@_ATOMbot) January 20, 2017

یک پیاز در برابر دونالد ترامپ

یک اکانت توئیتری به نام «نصف پیاز» رئیس جمهوری جدید آمریکا را به چالش کشیده است و قصد دارد شمار فالوئرهای خود را بیش از شمار فالوئرهای دونالد ترامپ کند. این اکانت توئیتری خیلی زود توانست بیش از ۶۷۰ هزار فالوئر جذب کند.

What if this account that is simply half an onion in a Ziploc bag ended up with more followers than realDonaldTrump</a>? <a href="https://t.co/D28lODPZLO">pic.twitter.com/D28lODPZLO</a></p>&mdash; Half An Onion (HalfOnionInABag) 20 janvier 2017

تاکنون بیش از 22 میلیون نفر اکانت توئیتر دونالد ترامپ را دنبال می کنند، به همین دلیل به نظر می رسد این «نصفه پیاز» راه درازی در پیش دارد. ---

چطور از اصل بودن جنس ساخت ایتالیا مطمئن شویم؟

یک اپلیکیشن موبایل که به تازگی عرضه شده است به کاربران خود اجازه می دهد بلافاصله نسبت به اصل بودن کالایی که ادعا می شود ساخت ایتالیا است اطمینان پیدا کنند.

کاربر این اپلیکیشن می تواند با اسکن کردن بارکد کالا از آن بخواهد که به او بگوید آیا کالا واقعا ایتالیایی و اصل است یا خیر.

بسیاری از کالاهای گرانقیمت صنعت مد از جمله کیف و کفش ساخت ایتالیا هستند.

رونق اپلیکیشن استخدام دوست دختر در سال جدید چینی

یک اپلیکیشن استخدام دوست دختر با آغاز سال نوی چینی با استقبال کم سابقه ای روبرو شده است. با آغاز سال نوی چینی، بسیاری از مردان مجرد چینی باید منتظر موعظه های والدینشان باشند که آنها را به ازدواج کردن تشویق می کنند. بسیاری از آنها می توانند با استفاده از این اپلیکیشن برای چند ساعت یا چند روز یک دوست دختر را استخدام کنند تا بتوانند پیش پدر و مادرشان وانمود کنند که آنها مجرد نیستند.

در طول تعطیلات، که در روز جمعه آغاز می شود، افراد مجرد اغلب به سخنرانی سختی از بستگان مشتاق به تقویت اهمیت ازدواج قرار دارند.

خاکسپاری همراه با احترام به محیط زیست

بر اساس یک نظرسنجی که در کشور سوئد صورت گرفته است، از هر ۱۰ سوئدی ۷ نفر می خواهد پس از مرگ طوری به خاک سپرده شود که به محیط زیست کمترین آسیب زده شود.

از جمله درخواستهای مرسوم مردم سوئد این است که پوشش آنها در تابوت از الیاف ارگانیک باشد و در کشور سوئد تولید شده باشد.

مردم سوئد به مردمی دوستدار محیط زیست معروف هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جنجال در ایتالیا بر سر تعطیلی یک مدرسه برای عید فطر

سالی یک میلیون یورو در حوض ترِوی رم؛ سکه‌هایی که گردشگران در آب‌نماها می‌ریزند کجا می‌رود؟

شکاف بین راست‌های افراطی برای انتخابات اروپا؛ اختلاف‌ها بر سر چیست؟