آنگلا مرکل نامزد ائتلاف دو حزب آلمان در رقابت های انتخاباتی این کشور شد

آنگلا مرکل نامزد ائتلاف دو حزب آلمان در رقابت های انتخاباتی این کشور شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اتحادیه سوسیال مسیحی بایرن و دموکرات مسیحی ها به عنوان حزب حاکم آلمان در یک ائتلاف قابل انتظار آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور را به عنوان نامزد خود در انتخابات آینده معرفی…

آگهی

اتحادیه سوسیال مسیحی بایرن و دموکرات مسیحی ها به عنوان حزب حاکم آلمان در یک ائتلاف قابل انتظار آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور را به عنوان نامزد خود در انتخابات آینده معرفی کردند. به این ترتیب بار دیگر محافظه کاران محبوب ترین سیاستمدار آلمان در ۱۲ سال اخیر را به مقابله با مارتین شولتز، رهبر سوسیال دموکراتها می فرستند.

هوخست زیهوفر، وزیر اول ایالت باواریا و رهبر حزب س اس او، اتحادیه سوسیال مسیحی های بایرن، می گوید: «انتخاب ما یک پیشگیری در برابر ائتلاف سرخ سرخ با سبزاست. ائتلاف بین «س د او» با «س اس او» (دموکرات مسیحی ها و سوسیال مسیحی بایرن) بدلیل اشتراکات ما اهمیت زیا بهترین راه مقابله با ائتلاف سرخ سرخ با سبزها است.»

هفته گذشته مارتین شولتز که از ریاست پارلمان اروپا برای رقابت در انتخابات آلمان استعفا کرده بود از سوی سوسیال دموکراتها به عنوان تنها نامزد رقیب در انتخابات برگزیده شد. از زمان انتخاب شولتز تا امروز تازه ترین نظر سنجی ها نشان می دهد او توانسته اختلاف با محافظه کاران را به حداقل برساند.

حزب سوسیال دموکرات طبق نظرسنجی ها ۲۹ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. در حالیکه حزب حاکم یعنی دموکرات مسیحی ها، همچنان با ۳۳ درصد آرا پیشتاز است.

رهبر پیشین پارلمان اروپا در تلاش است تا همه حامیان سابق حزب سوسیال دموکرات را دوباره با این حزب رقیب آنگلا مرکل متحد کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چرا آمار مبتلایان به کرونا در اروپای مرکزی کمتر از دیگر نقاط اروپاست؟

اتحادیه اروپا تغییر ندادن ساعت تابستانی را به تاخیر انداخت

جشن صدمین سالگرد تاسیس چکسلواکی در جمهوری چک