ناصر محمدخانی که توسط اقوام همسرش ربوده شده بود، آزاد شد

ناصر محمدخانی که توسط اقوام همسرش ربوده شده بود، آزاد شد
نگارش از Soroush Jafari
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

ناصر محمدخانی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که توسط اقوام همسر موقتش ربوده شده بود، توسط پلیس آزاد شد. آقای محمدخانی روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و در هنگام بازگشت از سفر در فرودگاه ربوده شده بود.

«همشهری آنلاین» در توضیح ماجرا نوشت: «شامگاه سه‌شنبه ناصر محمد خانی فوتبالیست جنجالی و بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس برای خانواده‌اش پیامکی فرستاد و عنوان کرد که بستگان همسرصیغه‌اش او را با تهدید ربوده و قصد دارند به خانه‌ای در جنوب پایتخت ببرند. در چنین شرایطی خانواده این فوتبالیست راهی اداره پلیس شدند و به طرح شکایت پرداختند. آنها عنوان کردند که جان وی در خطر است و به‌دلیل اختلافاتی که این بازیکن با همسرصیغه‌اش دارد، ممکن است بستگان همسرش بلایی سر وی بیاورند.»

«همشهری» در ادامه نوشت: «چند ساعت بعد و با ثبت این شکایت پرونده‌ای تشکیل شد و تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت راهی مخفیگاه آدم‌ ربایان در جنوب تهران شدند. آدرسی که فوتبالیست معروف در اختیار خانواده‌اش قرار داده بود متعلق به یکی از بستگان همسرصیغه‌ای وی بود. وقتی ماموران به مقابل در خانه رسیدند حدود چهار بامداد دیروز [چهارشنبه] بود که در نهایت با حکم قضایی وارد خانه شدند و با دستگیری هشت نفر از آدم‌ ربایان، آقای محمدخانی را پس از ساعت‌ها اسارت آزاد کردند.»


شهلا جاهد در سال ۱۳۸۹ اعدام شد

یکی از عوامل اصلی این آدم ربایی در گفتگویی با «همشهری» گفته است که به دلیل اختلافات آقای محمدخانی با همسر موقتش دست به چنین اقدامی زده‌ است. وی گفت: «ناصرخان مدتی قبل با دختر یکی از بستگان ما به‌صورت موقت ازدواج کرد. مدتی بعد متوجه شدیم که آنها دچار اختلاف شده‌اند… وقتی از همسرش شنیدیم که اختلافات آنها جدی‌تر شده تصميم گرفتم شخصا اين موضوع را حل كنم. چند روزی كه گذشت متوجه شدم آقای فوتباليست به سفر رفته است. در چنين شرايطی با كمك چند نفر از آشنايانمان نقشه كشيديم تا پس از بازگشت او، به فرودگاه برويم و با كشاندن وی به خانه‌ای در جنوب پايتخت هم او را گوشمالي دهيم و هم كاری كنيم كه ديگر همسرش را ناراحت نكند.»

ناصر محمدخانی پیش از این و دو دهه قبل نیز برای قتل همسرش توسط همسر موقتش (شهلا جاهد) خبرساز شده بود. خدیجه جاهد معروف به شهلا، همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی، به دلیل قتل لاله سحرخیزان همسر عقدی آقای محمدخانی در ۱۷ مهر ۱۳۸۱ در خانه‌ای واقع‌در میدان کتابی تهران، به قصاص محکوم و بامداد ۱۰ آذر ۱۳۸۹ در زندان اوین اعدام شد. پرونده شهلا جاهد یکی جنجالی‌ترین و طولانی‌ترین پرونده‌های جنایی ایران بود.

امسال و در جشنواره فیلم فجر، قصه زندگی ناصر محمدخانی و قتل همسرش، لاله سحرخیزان توسط شهلا جاهد سوژه فیلم «یادم تورو فراموش» شده است. فیلم سینمایی «یادم تورو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

تیزر فیلم «یادم تورو فراموش» درباره پرونده ناصر محمدخانی و شهلا جاهد

تیزر فیلم “یادم تو را فراموش”
موضوع فیلم درباره ناصر محمدخانی (فوتبالیست) و شهلا جاهد است.#جشنواره_فجرpic.twitter.com/tqnzbqLXWj

— Erfan (@Erfan_asm) January 22, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود

نقش کلیدی فلات ایران در مهاجرت انسان؛ حلقه گمشده تاریخ پیدا شد

مسیح علی‌نژاد در گفتگو با یورونیوز: ایران بدون جمهوری اسلامی به نفع بقیه جهان خواهد بود