چمپیونز لیگ: کهشکانی ها در پی عبور از ناپولی

چمپیونز لیگ: کهشکانی ها در پی عبور از ناپولی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید چهارشنبه شب به مصاف ناپولی می رود.

آگهی

در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید چهارشنبه شب به مصاف ناپولی می رود.

کهکشهانی ها که از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنند بدنبال کسب برتری حداکثری در سانتیاگو برنابئو هستند تا پیش از دیدار برگشت در استادیوم سن پائولو شهر ناپل، دغدغه چندانی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از مسابقه گفت: «کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان که هر تیمی بدنبال آن است در انتهای راهی سخت، طولانی و دشوار قرار دارد و ما نیز در همان مسیر حرکت می کنیم. خوشبختانه در فرم بسیار خوبی به سر می بریم و همه مصدومان به بازی برگشته اند. انتخاب ترکیب تیم برایم بسیار سخت است و خوشحالم که اما از این وضعیت بسیار خوشحال هستم.»

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال که هفته گذشته دچار مصدویت جزئی شده بود در این دیدار حضور خواهد داشت اما گریت بیل همچنان یکی از غایبان بزرگ این تیم است.

مادریدی ها در دیدار چهارشنبه شب رو در روی تیمی قرار می گیرند که تنها دو بار موفق شده تا این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. اما شاگردان ماریتزیو ساری، سرمربی ناپولی این روزها نشان داده اند با هجده مسابقه بدون شکست در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند. آنها همچنین در این دیدار حمایت ستاره سابق خود دیگه مارادونا را نیز که برای دیدن مسابقه به مادرید سفر کرده است از نزدیک حس خواهند کرد.

سرمربی ناپولی پیش از این دیدار گفت: « من سعی می کنم یازده بازیکنم را به صورت متعادل بچینم. ما از حمله غافل نمی شویم اما باید مراقب باشیم. تغییر دو بازیکن در عقب زمین و در پیش گرفتن رویه دفاعی تضمینی برای متوقف کردن خط حمله آتشین رئال مادرید نیست.»

دیگر دیدار چهارشنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ وآرسنال برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

صعود دو تیم مادریدی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان: رئال درپی هفتمین حضور متوالی در نیمه نهایی

مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان؛ برد رئال در مونیخ