تازه ترین های هفته مُد لندن

تازه ترین های هفته مُد لندن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در تازه ترین مراسم هفته مد لندن که روز یکشنبه ۱۹ فوریه گشایش یافت، طراحان برجسته مُد لباسهای خود را به نمایش گذاشتند.

آگهی

در تازه ترین مراسم هفته مد لندن که روز یکشنبه ۱۹ فوریه گشایش یافت، طراحان برجسته مُد لباسهای خود را به نمایش گذاشتند. آلیس تمپرلی با مجموعه لباس «رویاهای نقاشی شده» پیراهنهایی با حال و هوای روستایی، آستینهای گشاد و پف کرده و یقه های بلند و دستمال گردنهای سیاه در این مراسم شرکت کرد. شلوارهایی با فاقهای بلند و گلدوزی روی پارچه هایی با زمینه تیره نیز بخشی از لباسهای زنانه او را تشکیل می داد.

مدیر خلاقیت مارکِ مالبری، جانی کوکا از زندگی اشراف بریتانیایی در حاشیه شهرها، برای طراحی سریِ تازه لباسهایش الهام گرفته بود. استفاده از پارچه های پشمی راه راه، تور و قلاب دوزی، ویژگیِ برجسته مجموعه تازه طرحهای اوست. دستکشها، گردن پوش ها و نیز دامنهای نامتقارنِ او به همراه جواهراتی که رنگ و بویی قدیمی داشتند، توجه حاضران را جلب کرد.

طراح بریتانیایی آنیا هیندمارک نیز مجموعه کیف و کفش و وسایل زنانه زمستانی اش را با الهام از هنر اسکاندیناوی آفریده بود. این مجموعه که شامل کیف و کفش و لباس می شد، بر صحنه ای به نمایش درآمد که شبیه کوهستانی برفی تزئین شده بود. مانکن های او با کلاه خز و عینک اسکی قدیمی، کمربندهای چرمی دست دوز، کوله پشتی و کیف دستی های درشت، بر صحنه ظاهر شدند در حالیه وسایلشان با طرحهای گل و پروانه و قلب تزئین شده بود.

مارکِ بریتانیاییِ «هاوس آو هلند» با الهام از مسابقات گاوچرانی مجموعه ای را به نام «وودی وود بیکر» روانه صحنه کرده بود. هِنری هلند، طراح این مجموعه، پیرهنهای حاشیه دوزی شده کابویی، شلوارهای گشاد و چکمه های طرح دارش را به مجموعه ای از لباسهای زنانه رنگارنگ پیوند زده بود.

هفته مُد لندن تا روز سه شنبه ۲۱ فوریه به کار خود ادامه خواهد داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند