سردرگمی در مراسم اسکار «عالم هپروت» را بروی صحنه برد

سردرگمی در مراسم اسکار «عالم هپروت» را بروی صحنه برد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

لیز پدرسون، خبرنگار یورونیوز برای پوشش آخرین اخبار مربوط به مراسم پایان اسکار با مارسی گونزالس خبرنگار ان بی سی در لس آنجلس مصاحبه ای داشته است.

آگهی

لیز پدرسون، خبرنگار یورونیوز برای پوشش آخرین اخبار مربوط به مراسم پایان اسکار با مارسی گونزالس خبرنگار ان بی سی در لس آنجلس مصاحبه ای داشته است. متن این مصاحبه را در زیر می خوانید.

لیز پدرسون: سلام مارسی. از اینکه از تئاتر دولبی لس آنجلس با ما هستی ممنون. «مهتاب» جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد. آیا این پایان اسکار فیلم سفید پوستان است؟

مارسی گونزالس: «خیلی ها باور دارند که اینگونه است. در دو سال گذشته بازیگران برگزیده سفیدپوست بودند. ولی امسال شاهد گوناگونی نژادی در میان منتخبین هستیم. اسکار امسال قدم مثبتی در این جهت برداشته است. با جایزه به فیلم “مهتاب” و جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد به ویولا دیویس و ماهرشالا علی، به نظر می رسد که این جنجال در توییتر فروکش کرده است. آکادمی تلاش می کند تا این گوناگونی نژادی و قومی و همچنین حضور زنان را افزایش دهد. بنابراین در آینده شاهد تنوع بیشتری در میان فیلمهای برگزیده خواهیم بود.»

لیز پدرسون: تو در لحظه پایان مراسم و اعلام بهترین فیلم آنجا بودی. چه اتفاقی افتاد؟

مارسی گونزالس: «سردرگمی بزرگی بوجود آمد. فیلم عالم هپروت بخت زیادی داشت. آنها امسال نامزد ۱۴ جایزه بودند. در مراسم اسکار نیز در بیشتر بخشها انتخاب شده بودند. هنگامیکه نام این فیلم به عنوان بهترین اثر خوانده شد همه گروه بر روی صحنه رفتند و برای سخنرانی آماده شدند. ولی ناگهان همه متوجه شدند اشتباهی رخ داده است. نام فیلم برنده مهتاب بود. همه جا خوردند. افراد حاضر در مراسم نمی توانستند باور کنند که چنین اشتباهی صورت گرفته باشد. گروه فیلم عالم هپروت مجبور به ترک صحنه شد و گروه فیلم مهتاب بروی صحنه آمد. از خود بی خود بودند و نمی توانستند چنین اتفاقی را درک کنند.»

لیز پدرسون: دیمین شزل کارگردان عالم هپروت جایزه بهترین کارگردان را از آن خود کرد. اسکار از فیلمی که از هالیوود قدردانی کرده قدردانی می کند؟

مارسی گونزالس: «دقیقا. این فیلم برای ۱۴ جایزه نامزد شد و توانست ۶ جایزه را از آن خود کند. این شبی بیاد ماندنی برای دیمین شزل بود. او اکنون جوانترین فردی است که برنده اسکار بهترین کارگردان شده است. شبی بزرگ برای او و برای فیلمش بود. آنها تنها نتوانستند جایزه بزرگ را به خانه ببرند.»

لیز پدرسون: در نهایت جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان به فروشنده اصغر فرهادی رسید. کارگردان این فیلم به دلیل فرمان ترامپ از حضور در این مراسم خودداری کرد. چنین چیزی بی سابقه بوده است؟

مارسی گونزالس: «درست است. پیام وی در این مراسم خوانده شد که به سیاستهای ضد مهاجرتی ترامپ اشاره داشت. لحظاتی اینچنین پیش آمد که مراسم آنچنان که پیش بینی می شد حال و هوای سیاسی بخود گرفت. یکی دیگر از حضار نیز گفت که مخالف ساخت دیوار و سیاستهای ترامپ است. ولی شوخیهای جیمی کیمل اوج سیاسی شدن مراسم بود هنگامیکه چندین بار با دونالد ترامپ شوخی کرد و حتی هنگام مراسم برای او پیام توییتری فرستاد.»

لیز پدرسون: خیلی ممنون. مارسی گونزالس از شبکه ان بی سی که به صورت زنده از تئاتر دولبی لس آنجلس با ما بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش رسانه های اجتماعی به اشتباه اعلام نام برنده اسکار بهترین فیلم

حواشی جنجالی و خبرساز اسکار ۲۰۱۷

مراسم اسکار و اشتباه در اعلام نام برنده بهترین فیلم