تکنولوژی «خانه هوشمند» در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون

تکنولوژی «خانه هوشمند» در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون
Copyright 
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در حالی که در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون یکی از مهمترین رویدادهای دنیای تکنولوژی و ارتباطات دو شرکت سامسونگ و اپل، برترین تولیدکنندگان تلفنهای همراه نوآوری و محصول جدیدی به نمایش نگذاشته اند، ر

آگهی

در حالی که در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون یکی از مهمترین رویدادهای دنیای تکنولوژی و ارتباطات دو شرکت سامسونگ و اپل، برترین تولیدکنندگان تلفنهای همراه نوآوری و محصول جدیدی به نمایش نگذاشته اند، راه برای عرض اندام شرکتهای دیگر باز شده است.

شرکت چینی هوآوی از جمله این کمپانی ها است که مدلهای جدید پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس خود را معرفی کرده است.

شرکت نوکیا نیز از نسل جدید تلفنهای همراه ۳۳۱۰ خود پرده برداشت.

مدیر شرکت اچ ام دی درباره مدلهای ۳۳۱۰ می گوید: «این نسخه جدید تلفنهای همراهی است که در تاریخ بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.»

تکنولوژی کنترل از راه دور خانه و آپارتمان با استفاده از تلفنهای همراه و اپلیکیشنهای مربوط به آن در این کنگره به نمایش گذاشته شده است.

اشتفان هس، از شرکت بوش می گوید: «زمانی که در اتومبیل هستیم می توانیم خانه خود را کنترل کنیم. بعنوان مثال یک پنجره باز مانده و احتمال طوفان شدید وجود دارد. با استفاده از تکنولوژی خانه هوشمند در جریان باز بودن پنجره قرار می گیریم بنابراین از راه دور می توانیم آن پنجره را ببندیم.»

کریستینا ژینر، خبرنگار یورونیوز از کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون گزارش می دهد: «شعار کنگره بارسلون بسیار روشن است: همه اشیاء به اینترنت متصل هستند. در سال ۲۰۲۰ تعداد دستگاههایی که به اینترنت متصل خواهند بود به رقم ۵۰ میلیارد می رسد. اشیای هوشمند و متصل به اینترنت تنها شامل خودروها نمی شود بلکه بخشهای مسکن، صنعت و بهداشت نیز این قابلیت را خواهند داشت.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگرانی مسافران از دوربین‌های مخفی در خانه‌های ار‌بی‌اند‌‌بی

وسایل خانگی هوشمند آینده چطور با هم کار می‌کنند؟

گزارش «نبض تجارت» از کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلون