دادستان کل آمریکا: با مقامات روس مذاکره نکرده ام

دادستان کل آمریکا: با مقامات روس مذاکره نکرده ام
Copyright 
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جف سشنز دادستان کل ایالات متحده هر گونه ارتباط با سفیر روسیه در سال گذشته میلادی را تکذیب می کند و می گوید هرگز دیداری با مقام های روس مرتبط با مسائل انتخاباتی نداشته…

آگهی

جف سشنز دادستان کل ایالات متحده هر گونه ارتباط با سفیر روسیه در سال گذشته میلادی را تکذیب می کند و می گوید هرگز دیداری با مقام های روس مرتبط با مسائل انتخاباتی نداشته است.

جف سشنز پنج شنبه در جواب به خبرنگار شبکه خبری ان بی سی گفت: « من با هیچ یک از مقامات روس برای بحث سیاسی و یا کارزار انتخاباتی دیداری نداشته ام و این اخبار کاملا جعلی هستند و بیشتر از این چیزی برای گفتن ندارم.»

همزمان سخنگوی کاخ کرملین گغته است اطلاعی درباره ملاقات جف سشنز با سفیر روسیه ندارد. اولین بار روزنامه واشنگتن پست و وال استریت ژورنال گزارشی درباره گفتگوهای جف سشنز با سفیر روسیه در جریان کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری منتشر کردند.

دادستان کل آمریکا جف سشنز به رغم فشارها برای کناره گیری از پرونده تحقیقات درباره مداخلات روسیه، گفته است حاضر نیست در این پرونده از خودش سلب صلاحیت کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید: «اتفاقاتی که امروز در رسانه های غربی می افتد مترادف است با وندالیسم و جعل خبر.»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: هیچ مدرک مستدلی درباره ارتباط دادستان کل آمریکا و یا مقامات دولت فعلی با #روسیه و مداخله در انتخابات وجود ندارد

— Ghadakpour Nima (@GhadakpourN) 2 mars 2017

پنج شنبه پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، گفت: «باید اعضای دولت را راحت بگذاریم کارشان را بکنند چرا که هیچ سند و مدرکی دولت حاکم درباره ارتباط آنها با روسیه وجود ندارد.» > #سی ان ان می گوید با توجه به افزایش فشارها روی جف #سشنز#دادستان کل #آمریکا امکان استعفای او در روزهای آینده قویتر شده است #ترامپ

— Ghadakpour Nima (@GhadakpourN) 2 mars 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تبعات سوءظن به روسیه در مورد دخالت در انتخابات ایالات متحده

محاکمه تاریخی رئیس جمهوری سابق؛ دادستان پرونده: ‌ترامپ دست به توطئه‌چینی مجرمانه زده است

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت