شمارش معکوس برای آغاز مسابقات رالی جاده ابریشم

شمارش معکوس برای آغاز مسابقات رالی جاده ابریشم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسابقات رالی جاده ابریشم ۲۰۱۷ پنجشبه شب به طور رسمی طی مراسمی در پاریس با حضور جمعی از شرکت کنندگان، اعضای فدراسیون ها و نمایندگان رسانه ها رونمایی شد.

آگهی

مسابقات رالی جاده ابریشم ۲۰۱۷ پنجشبه شب به طور رسمی طی مراسمی در پاریس با حضور جمعی از شرکت کنندگان، اعضای فدراسیون ها و نمایندگان رسانه ها رونمایی شد.

تیم پژو با ستارگان سرشناس خود، استفن پترانسل، سباستین لوب و سیریل دپره که هر سه به ترتیب مکان های اول تا سوم رالی داکار را از آن خود کردند، از جمله شرکت کنندگان در این مسابقات خواهند بود.

لوک آلفان به عنوان مشاور ورزشی این مسابقات، رالی جاده ابریشم ۲۰۱۷ را اینگونه توصیف می کند: «سباستین لوب، استفن پترانسل و سیریل دپره سه راننده پژو در این تورنمنت هستند و این فوق العاده است زیرا قوی ترین تیم را تشکیل می دهند. اما تویوتا نیز در راه خواهد بود و ناصر العطیه نیز به احتمال قوی در رالی جاده ابریشم ۲۰۱۷ حاضر خواهد بود. به اینها باید تیم مینی را اضافه کرد که در مسابقات شرکت خواهد کرد. بنابر این تعداد زیادی راننده درجه یک وجود د دارد که بنا به ماهیت این مسابقه در کنار دیگر رانندگان آماتور به رقابت خواهند پراخت.»

سیریل دپره، یکی از سه راننده تیم پژو که ماه ژوئیه ۲۰۱۶، به همراه داوید کاسترا، کمک خود، فاتح دور پیش رقابت های رالی جاده ابریشم شد می گوید: «رالی جاده ابریشم مسابقه ای مهم است که علاقه زیادی به آن دارم زیرا نخستین قهرمانی من در رقابت های رالی اتوموبیل در این مسابقات رقم خورد. جاده ابریشم یک رالی سخت، طولانی با ویژگی های خاص خود است که به استقامت بالا، مهارت رانندگی و مسیر یابی دقیق نیاز دارد. من خاطرات بسیار خوبی از این رالی دارم و بی صبرانه منتظر شرکت در آن و تکرار تجارب گذشته هستم.»

استفن پترانسل، دیگر راننده پژو و فاتح رالی داکار نیز از عزم خود برای موفقیت در این مسابقات می گوید: « داکار، جاده ابریشم و یا رالی مراکش، فرقی نمی کند، شرکت در هر مسابقه تنها با یک هدف انجام می شود و آن تلاش برای برنده شدن است. البته در کنار این هدف لذت بردن از مسابقه نیز مطرح است زیرا گرچه عاشق رقابت هستم اما مهم تر از هر چیز لذت رانندگی است.»

هفتمین دوره رالی جاده ابریشم ۷ ژوئیه ۲۰۱۷ از میدان سرخ مسکو استارت خواهد خورد و ۲۲ ژوئیه در شهر ژیان چین به اتمام خواهد رسید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مسکو میزبان اولین تورنمنت تجربی بین المللی ژیمناستیک ریتمیک

پیروزی نوویل در مسابقات رالیِ کاتالونیا؛ اوژیه صدرنشین باقی ماند

رالی مراکش؛ ناکامی بزرگ العطیه و پترانسل در مرحله چهارم