اولاند: سران اتحادیه اروپا از افزایش اقبال عمومی به مارین لوپن در فرانسه نگرانند

اولاند: سران اتحادیه اروپا از افزایش اقبال عمومی به مارین لوپن در فرانسه نگرانند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه می گوید همتایان او در اتحادیه اروپا از افزایش اقبال عمومی به راست گرایان افراطی به رهبری مارین لوپن در این کشور ابراز «نگرانی» کرده…

آگهی

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه می گوید همتایان او در اتحادیه اروپا از افزایش اقبال عمومی به راست گرایان افراطی به رهبری مارین لوپن در این کشور ابراز «نگرانی» کرده اند.

رئیس جمهوری فرانسه با این وجود روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس سران اتحادیه اروپا در بروکسل از پاسخ به پرسش جیمز فرینی، خبرنگار یورونیوز در مورد نامزد مورد حمایت خود در انتخابات ریاست جمهوری سر باز زد.

خبرنگار انگلیسی زبان یورونیوز به زبان فرانسه از فرانسوا اولاند پرسید: در دور اول انتخابات بین بنوآ آمون و امانوئل ماکرون و در دور دوم بین امانوئل ماکرون و مارین لوپن چه کسی را انتخاب خواهید کرد؟

فرانسوا اولاند در پاسخی طعنه آمیز اظهار داشت: «از صراحت پرسش تان تشکر می کنم زیرا حتی خبرنگاران فرانسوی شهامت طرح چنین سوالی را ندارند. پاسخ شما را دیرتر خواهم داد و البته اگر لازم بود به زبان انگلیسی!»

French president fhollande</a> responds to <a href="https://twitter.com/jamesfraney">jamesfraney after the question no one else dared ask https://t.co/h5yYgx3WHXpic.twitter.com/4Nd8CsvUPE

— euronews (@euronews) March 10, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اختلاف شدید فرانسه و آلمان بر سر سیاست‌های انرژی در جریان نشست رهبران اتحادیه اروپا

نشست شورای اتحادیه اروپا چیست و سازوکار آن چگونه است؟

شهادت اولاند در دادگاه حملات ترویستی پاریس: داعش دموکراسی و شیوه زندگی ما را هدف قرار داده بود