نمایشگاه گردشگری برلین یکی از رویدادهای مهم صنعت توریسم

نمایشگاه گردشگری برلین یکی از رویدادهای مهم صنعت توریسم
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت گردشگری هشتم مارس درهای خود را برروی دست اندرکاران این صنعت گشود و از روز جمعه پذیرای عموم مردم…

آگهی

نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت گردشگری هشتم مارس درهای خود را برروی دست اندرکاران این صنعت گشود و از روز جمعه پذیرای عموم مردم است.

کشور کلمبیا در این نمایشگاه یکی از بزرگترین غرفه ها را به خود اختصاص داده است. کلمبیا در سال ۲۰۱۶ پذیرای ۳.۵ میلیون نفر گردشگر بوده است.

معاون دفتر گردشگری کلمبیا می گوید: «کلمبیا در حال دگرگونی است. آهنگ رشد تعداد گردشگران بسیار بالا است. در طول بیش از یک سال ۱۵ درصد رشد داشته ایم. این رقم سه برابر بالاتر از میانگین ثبت شده در دنیا است.»

سباستین سام، خبرنگار یورونیوز از نمایشگاه برلین گزارش می دهد: «موضوع ناامنی و عدم ثبات سیاسی در نمایشگاه توجه همه را جلب کرده است. با این وجود اگر چه کشورهایی که با این مشکلات درگیر هستند سهم خود از بازار را از دست می دهند اما ارزیابی ها نشان داده در این نمایشگاه جمعا به ارزش ۷ میلیارد یورو قرارداد امضاء شده است. این رقم بزرگی این بازار را نشان می دهد و کشورها را تشویق می کند تا منابع بالقوه خود را توسعه دهند.»

قزاقستان نیز از جمله کشورهایی است که برنامه توسعه صنعت گردشگری خود را در دستور کار قرار داده است. تعداد گردشگران این کشور در سال ۲۰۱۶ بیشتر از کلمبیا بوده و به رقم ۷ میلیون نفر رسیده است.

روزا آسانبایوا، از بخش تبلیغات برای نمایشگاه بین المللی ۲۰۱۷ که در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود می گوید: «هنوز تعداد زیادی از گردشگران به قزاقستان سفر نکرده اند. اما اکنون موقعیت استثنایی برای گردشگران سراسر دنیا وجود دارد تا مقصد جدیدی را کشف کنند و آن قزاقستان است.»

نمایشگاه گردشگری برلین تا روز یکشنبه به کار خود ادامه می دهد. پیش بینی می شود ۱۸۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده