خوشبینی لوفتهانزا به سال مالی ۲۰۱۷

خوشبینی لوفتهانزا به سال مالی ۲۰۱۷
نگارش از Pooneh Irani
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سود شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در سال ۲۰۱۶ با ۴.

آگهی

سود شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در سال ۲۰۱۶ با ۴.۶ درصد افزایش به ۱.۷۸ میلیارد یورو رسید.

لوفتهانزا روز پنج شنبه اعلام کرد که انتظار دارد سود شرکت در سال جاری میلادی باوجود کاهش قیمت بلیط ها و افزایش قیمت سوخت، سقوط کمی داشته باشد زیرا اعتصاب ها در این شرکت تکرار نخواهد شد.

توافق روز چهارشنبه لوفتهانزا با اتحادیه ها و خلبان هایش در رابطه با حقوق و مزایای بازنشستگی و شرایط کار مقامات این شرکت را به عدم تکرار اعتصاب ها در سال ۲۰۱۷ امیدوار کرده است.

بتینا فولکنس، مدیر بخش منابع انسانی لوفتهانزا می گوید: «ما واقعا به سختی تلاش کردیم که راه حلی پیدا کنیم و من معتقد هستم که راه حلی پیدا کرده ایم که همه طرف ها را درنظر گرفته است. نیاز مسافران، امنیت خاطر مردم تا قادر به برنامه ریزی باشند، برای خلبان هایمان، کسانی که الان واقعا آینده دارند و فرصت های شغلی که از اهمیت خاصی برخوردار بودند. و همچنین برای خود ما، زیرا اکنون می توانیم موقعیت رقابتی خود را محکم کنیم.»

در سال ۲۰۱۶ بسیاری از پروازهای لوفتهانزا به دلیل اعتصاب مکرر خبلبانها و کارکنان این شرکت لغو و سبب کاهش صد میلیون یورو از درآمد سالیانه این شرکت شدند.

در سال جاری میلادی ضمن تلاش برای کاهش هزینه ها، لوفتهانزا قصد دارد با افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت هواپیماهای خود، علاوه بر افزایش سود، سهم خود را نیز در بازار حفظ کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لغو صدها پرواز در پی اعتصاب پرسنل زمینی دو فرودگاه برلین

اعتصاب مجدد خلبانان لوفت هانزا و لغو ۱۷۰۰ پرواز

سقبت روسیه از عربستان در صادرات نفت به چین؛ واردات نفت آمریکا توسط پکن ۸۱ درصد رشد کرد