تاثیر منفی برکسیت بر تبادل اطلاعات در سطح اروپا

تاثیر منفی برکسیت بر تبادل اطلاعات در سطح اروپا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طرح بریتانیا برای آغاز رسمی روند جدایی این کشور از اتحادیه اروپا از ۲۹ مارس اجرا خواهد شد و به گفته ترزا می نخست وزیر بریتانیا، حمله تروریستی روز چهارشنبه در لندن و مقابل پارلمان، تاخیری در اجرای این

آگهی

طرح بریتانیا برای آغاز رسمی روند جدایی این کشور از اتحادیه اروپا از ۲۹ مارس اجرا خواهد شد و به گفته ترزا می نخست وزیر بریتانیا، حمله تروریستی روز چهارشنبه در لندن و مقابل پارلمان، تاخیری در اجرای این برنامه بوجود نخواهد آورد.

پیش از این یک بار سازمان اطلاعات داخلی بریتانیا موسوم به «ام آی۵» تحقیقاتی را دربارۀ فرد عامل این حمله به ظن افراط گرایی خشونت آمیز انجام داده بود.

جولیا ابنر، تحلیلگر سیاسی در این باره که “آیا همکاری بریتانیا و اتحادیه اروپا در زمینه جمع آوری و تبادل اطلاعات پس از برکسیت سخت خواهد شد” می گوید: «بسیار سخت می شود زیرا بریتانیا در پشت میز مذاکرات حضور نخواهد داشت. تبادل اطلاعات سخت تر خواهد شد زیرا این کار بصورت خودکار انجام نمی شود و منوط به تلاش های فعالانه هر دو سو است. کاهش سطح اعتماد میان بازیگران سیاسی نیز بر این موضوع تاثیر می گذارد و ممکن است استانداردهای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات را در سطح اروپا کاهش دهد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مذاکرات پسا برکسیت بریتانیا و کانادا به‌دلیل اختلاف بر سر گوشت گاو و پنیر شکست خورد

طلاق بریتانیا از اتحادیه اروپا چقدر برای لندن آب می‌خورد؟ خان از هزینه‌های برکسیت گفت

یک نظرسنجی: اکثر بریتانیایی‌ها اکنون موافق پیوستن مجدد به بازار واحد اتحادیه اروپا هستند