بازبینی ویدئویی نتیجه دیدار اسپانیا و فرانسه را تغییر داد

بازبینی ویدئویی نتیجه دیدار اسپانیا و فرانسه را تغییر داد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در بازی دوستانه سه شنبه بین فرانسه و اسپانیا که استاددو فرانس پاریس برگزار شد داوران در یک حرکت انقلابی از ویدئو بهره بردند و در همین راستا گل اول فرانسه که گریزمن زد پس از تایید آن توسط کمک داور پس ا

آگهی

در بازی دوستانه سه شنبه بین فرانسه و اسپانیا که استاددو فرانس پاریس برگزار شد داوران در یک حرکت انقلابی از ویدئو بهره بردند و در همین راستا گل اول فرانسه که گریزمن زد پس از تایید آن توسط کمک داور پس از بازبینی
بدلیل آفساید مردود اعلام شد. گل اسپانیا هم که ابتدا مردود اعلام شده بود پس از بازبینی تایید شد تا اسپانیا دو بر ۰ بازی را ببرد.

دیده دشام درباره بازبینی ویدئویی در طول بازی می گوید: « به تبع نتیجه بازی کاملا تغییر کرد. مطمئنا بدون بازبینی این امکان وجودن داشت. این موضوع کاملا صحیح است. اما من نام آنرا انقلاب نمی گذارم بهتر است بگوییم تغییر و تحول. فکر می کنم همیشه در این باره هم بحثهای زیادی وجودی داشته باشد.»

یکی از مخالفان سرسخت بازبینی ویدئویی میشل پلاتینی رییس پیشین یوفا بود و حال با برکناری او از قدرت امید آن می رود که بازبینی ویدئویی در بازیهای رسمی عملی شود تا دست کم درصد اشتباهات کمتر از گذشته شود و حق به حقدار برسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

گالتیه: لیونل مسی فصل آینده در پاری‌سن ژرمن توپ نخواهد زد