اخراج اجباری مسافر هواپیما برای یونایتد ایرلاینز گران تمام می شود

اخراج اجباری مسافر هواپیما برای یونایتد ایرلاینز گران تمام می شود
نگارش از Masoud Imani Kalesar
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

توسل به زور برای پیاده کردن یک مسافر بلیط بدست توسط کارکنان هواپیمایی «یونایتد ایرلاینز» و انتشار ویدئوی آن واکنش و انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی و بعضا انتقاد تند و تیز و آمیخته به طنز شبکه تلویزی

آگهی

توسل به زور برای پیاده کردن یک مسافر بلیط بدست توسط کارکنان هواپیمایی «یونایتد ایرلاینز» و انتشار ویدئوی آن واکنش و انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی و بعضا انتقاد تند و تیز و آمیخته به طنز شبکه تلویزیونی همچون «ای بی سی» را در پی داشته است.

Whoever made this is genius #NewUnitedAirlinesMottos#unitedAIRLINES#Dontflyunitedpic.twitter.com/XcYL6IbNCw

— SFC_Airborne51 (@SFC_Airborne51) April 11, 2017

حادثه روز دوشنبه در پرواز شمارۀ ۳۴۱۱ یونایتد ایرلاینز در فرودگاه شیکاگو روی می دهد. چهار صندلی برای پرواز خدمه شرکت لازم و ضروری است تا پرواز بعدی این شرکت لغو نشود. از چهار مسافر خواسته می شود تا هواپیما را اختیاری و در ازای دریافت ۸۰۰ دلار ترک کنند.

Getting ready for my #UnitedAirlines flight like… pic.twitter.com/m6toY5X5Fd

— DJ Ora (@DJOra) April 11, 2017

یکی از قرعه ها بنام یک مرد آسیایی تبار افتاده است. او حاضر نیست هواپیما را ترک کند. کارکن انیونایتد ایرلاینز به زور متوسل می شوند، صورت مرد که می گوید پزشک است و باید سرکار حاضر شود در حالی که بر کف هواپیما کشیده می شود به دستۀ صندلی برخورد می کند و خون از لبانش جاری می شود.

Lol #unitedAIRLINESFred_Kirsch</a> <a href="https://twitter.com/JumboHart">JumboHart amazing show pfw pic.twitter.com/ri5g8AbTl4

— Samuel Medina (@samuelishere) April 11, 2017

یک کارشناس می گوید هر چند «این مورد اخیر با درایت مدیریت نشد» اما شرکت های هواپیمایی معمولا با این استدلال که برخی از مسافران در نهایت در پای پرواز حاضر نمی شوند بیشتر از ظرفیت هواپیما بلیط می فروشند.

United CEO Oscar Munoz: I’m sorry. We will fix this. https://t.co/v8EPGsiDCipic.twitter.com/eOPiYcagvo

— United (@united) April 11, 2017

ویدئوی این حادثه میلیون ها بار در دنیای اینترنت توسط کاربران تماشا شده است و هزاران نفر واکنش نشان داده و کامنت نوشته اند.

بدنبال این حادثه رئیس شرکت یونایتد ایرلاینز ضمن عذرخواهی گفت که شرکتش «جبران مافات خواهد کرد». اما عذرخواهی وی مانع از افت چهار درصدی ارزش سهام «یوناتید کانتینتال هولدینگز»، شرکت مادر یونایتد امریکن در صبح روز سه شنبه نشد.

The new #UnitedAirlines travel pillow. They put the “hospital” in “hospitality” #newunitedairlinesmottohttps://t.co/pN1yAu15YXpic.twitter.com/o8d8njQdps

— Liberals Leaving (@LiberalsLeaving) April 11, 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا در آمریکا؛ یونایتد ایرلاین برای ۳۶ هزار کارمند خود نامه ترک خدمت می‌فرستد

اعتراض مسافران به توالت کوچک هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷

ماموران یونایتد امریکن یک مسافر را برای صندلی خالی از هواپیما بیرون انداختند