بروسیا دورتموند از تصمیم عجولانه یوفا در برگزاری مسابقه با موناکو انتقاد کرد

بروسیا دورتموند از تصمیم عجولانه یوفا در برگزاری مسابقه با موناکو انتقاد کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سرمربی بروسیا دورتموند: در آن لحظه هنوز معلوم نبود که زخم مارک بارترا چقدر جدی است و چه چیزی پشت این حادثه قرار دارد

آگهی

باشگاه فوتبال بروسیا دورتموند نسبت به رویکرد اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در مورد وقوع حادثه انفجار برای اتوبوس حامل بازیکنان این تیم در روز سه شنبه و تعجیل در برگزاری مسابقه با موناکو انتقاد کرده است.

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند گفت: «زمان آن اتفاق احساس ما بر این پایه بود که تیم نیاز به درمان دارد، در حالی که درست نیمساعت بعد تصمیم گرفته شد که روز بعد یعنی چهارشنبه مسابقه با موناکو برگزار شود. در آن لحظه هنوز معلوم نبود که زخم مارک بارترا چقدر جدی است و چه چیزی پشت این حادثه قرار دارد. این برای تیم موجب احساس ناتوانی می شود.»

اتوبوس حامل ورزشکاران این باشگاه روز سه شنبه در مسیر ورزشگاه دورتموند بود که سه انفجار همزمان در نزدیکی آن اتفاق افتاد. پلیس هنوز اطلاع دقیقی از چگونگی این حادثه منتشر نکرده است.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در این ارتباط گفت: «این حادثه از نظر ما یک جنایت هولناک است و دادستان فدرال و مقامات قضایی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا چگونگی این حادثه را هرچه زودتر روشن سازند.»

بروسیا دورتموند قرار بود سه شنبه شب یعنی ساعاتی پس از این حادثه میزبان موناکو در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا باشد. اما در حادثه انفجار مارک بارترا مدافع اسپانیایی این تیم زخمی و راهی بیمارسان شد. اکنون این باشگاه به تصمیم یوفا برای برگزاری عجولانه مسابقه با موناکو، تنها یک روز پس از حادثه، که منجر به باخت این تیم شد انتقاد دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دورتموند هفته آخر کم آورد؛ بایرن مونیخ برای یازدهیمن سال متوالی قهرمان بوندسلیگا شد

«انفجارها میان هواداران موناکو و بورسیا دورتموند دوستی ایجاد کرده است»

ادامه تحقیقات نیروهای امنیتی آلمان در زمینه حمله به اتوبوس حامل بازیکنان بورسیا دورتموند