پیام ویدئویی باراک اوباما به مردم فرانسه در حمایت از امانوئل مکرون

پیام ویدئویی باراک اوباما به مردم فرانسه در حمایت از امانوئل مکرون
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در پیامی از نامزدی امانوئل مکرون میانه رو که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با مارین لوپن، نامزد راستگرایان افراطی فرانسه رقابت می کند، حمایت کرد.

آقای اوباما در پیامی ویدئویی خطاب به مردم فرانسه گفت: «همیشه قدردان دوستی با مردم فرانسه بوده ام و کارهایی که با هم در دوران ریاست جمهوری من کردیم.

اکنون بحث رقابت برای کاخ سفید برایم منتفی است و قصد هم ندارم تا درباره انتخابات زیادی نظر دهم، اما اهمیت انتخابات فرانسه در نقش آن برای آینده فرانسه و ارزشهایی که برایمان بس مهم است، نفهته است، چرا که پیروزی فرانسه بر تمام دنیا تاثیرگذار است.

کمپین امانوئل مکرون را می ستایم. او حامی ارزش های لیبرال است. چشم اندازش استوار بر نقشی است که فرانسه در اروپا و جهان ایفاء می کند. او به آینده ای بهتر برای مردم فرانسه متعهد است. او بر امید مردم تکیه دارد نه بر ترس آنها.

اخیرا از صحبت با امانوئل درباره جنبش مستقل و چشم اندازش برای آینده فرانسه لذت بردم. می دانم چالش های زیادی پیش رویتان هست. می خواهم تمام دوستانم در فرانسه بدانند که چقدر خواهان موفقیت آنها هستم. قطع نظر از اهمیت این انتخابات مایلم بدانید که من از رهبری امانوئل مکرون حمایت می کنم. به پیش. زنده باد فرانسه.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بریژیت ماکرون: برای ازدواج با رئیس جمهوری فرانسه ۱۰ سال صبر کردم

آغاز هفته پنجم اعتراضات ایران؛ آتش‌سوزی در زندان اوین به همراه شنیده شدن صدای آژیر و انفجار

باراک اوباما برنده جایزه امی برای روایت‌گری در یک مستند نتفلیکس شد