جوانفکر: مسئولیت هرگونه حادثه علیه احمدی نژاد متوجه دولت، سپاه انصار و قوه قضاییه است

جوانفکر: مسئولیت هرگونه حادثه علیه احمدی نژاد متوجه دولت، سپاه انصار و قوه قضاییه است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

تارنمای دولت بهار وابسته به محمود احمدی نژاد دوشنبه اعلام کرد که ساختمان حفاظت از رییس جمهوری پیشین ایران در پی فشارهای دولتی تخلیه شده است. علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد گفته است از این پس مسئولیت هرگونه حادثه علیه رئیس جمهوری سابق ایران متوجه دولت، سپاه انصار و قوه قضاییه خواهد بود.

علی اکبرجوانفکر در یادداشتی نوشته است این ساختمان با حکم دادستانی از اختیار تیم حفاظت محمود احمدی نژاد خارج شده است و برخی از اعضای تیم محافظت جایی برای اقامت ندارند. علی اکبر جوانفکر می گوید طبق قانون نهاد ریاست جمهوری موظف است ساختمان ، بودجه و امکانات لازم را برای حفاظت از جان روسای جمهور اختصاص دهد.

تارنمای بهار ادعا کرده است که در دولت های نهم و دهم، تحت مدیریت محمود احمدی نژاد، محمد خاتمی رئیس جمهوری ایران در ساختمان چهار طبقه ای واقع در جماران که در مالکیت رییس جمهور وقت بود اقامت روزانه داشت و کارهای روزانه و دیدارها در این ساختمان تحت کنترل محافظان محمد خاتمی بودند.

در نامه اکبر جوانفکر می خوانیم: «تمام روسای جمهور قبل به جز دکتر احمدی نژاد از امکانات گسترده دولتی برخوردار بوده و هستند. طی چهارسال گذشته دولت روحانی نه فقط به تعهدات قانونی خود در خصوص تامین دفتر کار و امکانات مورد نیاز برای حفاظت از دکتر احمدی نژاد عمل نکرده، بلکه بارها با ایجاد مزاحمت برای تیم حفاظت ایشان، تلاش کرده است تنها ساختمان یک طبقه محل اقامت گروه محافظان رئیس جمهور سابق را بازپس گیرد.»

البته جوانفکر در پایان نامه اش نوشته است که محمود احمدی نژاد و نزدیکانش بر سر رفتار «بچه گانه» عده ای در تصرف ساختمان تیم حفاظت جدال نخواهند کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وزیر کشور لبنان: قتل صراف وابسته به حزب‌الله و رابط ایران، احتمالا کار اسرائیل بوده است

آمریکا و بریتانیا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی جمهوری اسلامی ایران وضع کردند

پایگاه‌های نظامی در دل کوه تا پالایشگاه‌ها؛ اسرائیل کدام هدف را برای ضربه به ایران انتخاب می‌کند؟