کشف خودروی عاملان حملات تهران و بازداشت ۷ مظنون در فردیس

کشف خودروی عاملان حملات تهران و بازداشت ۷ مظنون در فردیس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

خودروی عاملان حملات تهران در مرکز پایتخت کشف شد. مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که این خودرو روز چهارشنبه برای حمله به مجلس شورای اسلامی و مقبره روح الله خمینی استفاده شده است.

پلیس امنیت تهران بزرگ ظهر امروز این خودرو را «در یکی از نقاط مرکزی تهران» کشف کرده ولی در گزارش‌اش از محل دقیق آن نام نبرده است. قرار است که در روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود.

در همین حال در ادامه عملیات امنیتی در ایران برای یافتن عوامل مرتبط با دو حمله تروریستی در تهران، رییس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد هفت نفر از «عوامل پشت پرده» این حملات در شهرستان فردیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزای میزان وابسته به قوه قضاییه ایران، احمد فاضلیان، رییس دادگستری کل استان البرز گفت که این افراد به مقامات قضایی و امنیتی استان تهران تحویل داده شده‌اند.

روز جمعه مقامات ایران از دستگیری ۴۱ نفر در ارتباط با دو حمله اخیر در تهران که ۱۷ کشته و بیش از ۵۰ زخمی به جا گذاشت خبر دادند. همچنین خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، خبر داده است که ۷ تن در لارستان واقع در استان فارس به ظن ارتباط با داعش دستگیر شده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

متهم ردیف دوم حملات تهران: اگر برادرم بین آن‌ها نبود هیچ وقت این کار را نمی‌کردم

بازداشت ۴۱ نفر در ارتباط با حملات تهران

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود