پرز: یک میلیارد یورو بدهید رونالدو را بگیرید

پرز: یک میلیارد یورو بدهید رونالدو را بگیرید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

رئیس باشگاه رئال مادرید ضمن بی گناه دانستن کریستیانو رونالدو در ماجرای اتهام فرار مالیاتی، تصمیم ستاره کهکشانی ها برای ترک این باشگاه را شایعه قلمداد کرد.

فلورنتینو پرز با اینحال صحت مندرجات برخی روزنامه ها در خصوص مبلغ مربوط به بند فسق قرارداد این مهاجم پرتغالی با باشگاه رئال مادرید را که تا سال ۲۰۲۱ تمدید شده است مورد تایید قرار داد و آنرا یک میلیارد یورو اعلام کرد.

Any club that pays €1billion exit clause can have Ronaldo – Perez https://t.co/Dqvd6qN4pkpic.twitter.com/Hw6k4F6EkX

— World News (@WorldBestNews5) 20 juin 2017

رئیس باشگاه رئال مادرید در گفتگو با رادیو اونداسرو تصریح کرد رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارد و با وی در خصوص این شایعات صحبت خواهد کرد. او همچنین افزود تا کنون پیشنهادی از هیچ باشگاهی در باره رونالدو و دیگر بازیکنان باشگاهش دریافت نکرده و قصد دارد همه بازیکنان فعلی این تیم را برای فصل آینده حفظ کند.

آقای پرز که ساعاتی پس از آغاز پنجمین دوره ریاست خود در این باشگاه و برای نخستین بار پس از انتشار شایعه جدایی رونالدو توسط برخی نشریات ورزشی این کشور سخن می گفت بارها به تمجدید از ستاره پرتغالی باشگاهش پرداخت که چهار بار به افتخار دریافت توپ طلا نائل شده است. او تاکید کرد: «کریستیانو بسیار قوی تر و مهم تر از همه افرادی است که در این باشگاه حضور دارند.»

به نوشته برخی روزنامه ها، رونالدو که در طول این سالها به دفعات با انتقاد بخشی از هواداران متعصب باشگاه مادریدی روبرو شده، حمایت ضعیف باشگاه از وی در قبال اتهام فرار مالیاتی را بهانه تهدیدهای خود برای جدایی قلمداد کرده است. پس از انتشار خبر اتهام فرار مالیاتی رونالدو، رسانه های اسپانیایی در گزارش هایی دست به مقایسه میان بیانیه سرد و محتاطانه رئال با کارزار رسانه ای بارسلون زدند که پیشتر برای دفاع از لیونل مسی در قبال اتهام های مشابه راه افتاده بود.

بر اساس آخرین خبرها از دستگاه قضایی اسپانیا، رونالدو روز ۳۱ ژوئیه برابر با ۹ مرداد سال جاری برای رسیدگی به اتهامات مربوط به قرار مالیاتی به دادگاه احضار شده است.

منچستر یونایتد، تیم سابق رونالدو که وی یکی از چهار توپ طلای خود را هنگام عضویت در آن بدست آورده از جمله باشگاه هایی است که برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

احتمال خداحافظی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید

دادستانی مادرید رونالدو را به تخلف مالیاتی میلیون دلاری متهم کرد

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد