اخبار ضد و نقیض درباره مصدومیت کارگران در آتش‌سوزی پالایشگاه اصفهان

اخبار ضد و نقیض درباره مصدومیت کارگران در آتش‌سوزی پالایشگاه اصفهان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

سخنگوی پالایشگاه اصفهان در واکنش به اخبار مربوط به مصدومیت دست‌کم ۱۰۰ کارگر در جریان آتش سوزی در انبار گوگرد این پالایشگاه اعلام کرد: «شایعه آسیب دیدگی ۱۰۰ تن از کارگران کذب است و حدود ۱۰ نفر از همکاران دچار سوزش چشم و ریه شدند که این مصدومین سرپایی درمان شدند.»

سخنگوی پالایشگاه اصفهان همچنین گفته است: «گرمای شدید هوا مقداری از گوگردهای پالایشگاه آتش گرفت که این آتش سوزی در حدود ۱۰ دقیقه مهار شد.»

پیش‌تر خبرگزاری‌های ایران از آتش‌سوزی گسترده در انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان خبر داده بودند و اعلام کردند که ۱۰۰ تن از کارگران دچار مصدومیت شدند.

همزمان خبرگزاری ایسنا به نقل از آتش‌نشانی و اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان به طور کلی حادثه حریق در انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان را تکذیب کرد.

محمد شریعتی، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان گفته است که در استعلام آتش‌نشانی اصفهان از پالایشگاه اصفهان «هرگونه حریقی در این مجموعه تکذیب شده است.»

غفور راستین، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان نیز ئر واکنش به اخباری مبنی بر نبود امکانات اورژانس گفت: هیچ امداد خواهی از اورژانس در این رابطه درخواست نشده است و حراست پالایشگاه اصفهان هرگونه حریق را تکذیب کرده است.

خبرگزاری‌های ایران صبح روز دوشنبه با اعلام خبر آتش سوزی در انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان گزارش دادند که این حریق در ساعت حدود ۱۱ صبح رخ داده و اغلب کارگران با گازهای حاصل از سوختن گوگرد دچار مصدومیت شدند. مصدومیت برخی از کارگران بسیار شدید گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان تقریبا به طور کامل در آتش سوخته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به علت وجود نداشتن امکانات اورژانس در منطقه، تعدادی آمبولانس از مجتمع‌های صنعتی همجوار پالایشگاه برای کمک به مصدومان به محل رفتند. تعدادی از مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آتش سوزی در پالایشگاه تهران؛ تا کنون هیچ مصدومی گزارش نشده است

آمریکا و بریتانیا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی جمهوری اسلامی ایران وضع کردند

پایگاه‌های نظامی در دل کوه تا پالایشگاه‌ها؛ اسرائیل کدام هدف را برای ضربه به ایران انتخاب می‌کند؟