خامنه‌ای: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی و فحاشی نیست

خامنه‌ای: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی و فحاشی نیست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

علی خامنه‌ای، رهبر ایران در خطبه‌های نماز عید فطر بار دیگر با اشاره به اصطلاح «آتش به اختیار» تاکید کرد که این به معنای کار خودجوش فرهنگی است و نباید با بی‌قانونی اشتباه گرفته شود.

وی تاکید کرد: «آتش به اختیار به معنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز است، به معنی بی قانونی و فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.»

سخنان علی خامنه‌ای در حالی مطرح می‌شود که هفته گذشته و در جریان راهپیمایی روز قدس گروهی از شرکت کنندگان که از سوی برخی رسانه‌های ایران به عنوان «گروه‌های تندور» خوانده شدند علیه حسن روحانی شعار سر دادند و او را با ابوالحسن بنی صدر، اولین رئیس جمهوری اسلامی ایران مقایسه کردند.

آقای خامنه‌ای در سخنان خود به حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: «تهاجم قدرتمندانه سپاه به دشمنان کاربزرگی بود، این چیزها ذخیره اجتماعی ما است که باید حفظ شوند.»

مرسوم است که خطیب نماز سلاح بدست بگیرد؛ سلاحی که امروز رهبرانقلاب بدست داشتند، سلاح تک‌تیرانداز غناصه یا همان SVD بود،آنهم با دوربین#عیدفطرpic.twitter.com/ChT8L6FcPE

— Hossein Dalirian (@HosseinDalirian) June 26, 2017

رهبر ایران همچنین افزود: «نیروهای انقلابی باید بیش از همه مراقب نظم كشور و عدم سوءاستفاده دشمنان باشند. خلل و فرج فرهنگی و نفوذگاه‌های فرهنگی دشمن زیاد است.»

علی خامنه ای ابراز امیدواری کرد که دولت جدید هرچه سریع‌تر تشکیل شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود

نقش کلیدی فلات ایران در مهاجرت انسان؛ حلقه گمشده تاریخ پیدا شد

چرا روحانی از حمله به عین‌الاسد بی‌خبر بود؟ پاسخ کیهان: محرمانه بود، فقط ۱۰ نفر خبر داشتند