مدل ربوده شده در ایتالیا قرار بود اینترنتی فروخته شود

مدل ربوده شده در ایتالیا قرار بود اینترنتی فروخته شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

مدل بریتانیایی ای که در ایتالیا دزدیده شده و برای شش روز ناپدید بود به بریتانیا بازگردانده شد.

کلوئه آیلینگ، مدل بیست ساله که برای عکس برداری به شهر میلان سفر کرده بود، دزدیده شد و قرار بود در سایتهای سیاه اینترنت به حراج گذاشته شود.

به گزارش پلیس ایتالیا این مدل بریتانیایی در روز ورود به ایتالیا در تاریخ یازدهم ژوئیه توسط دو مرد نقابدار مورد حمله قرار گرفت. این مردان وی را با داروی کتامین بیهوش کرده، در چمدانی قرار دادند وپس از انتقال درخانه ای در شمال غربی شهر تورین برای شش روز او را نگاه داشتند.

کلوئه به پلیس گفته است که این دو گروگانگیر ادعا کردند که عضو سازمان آنلاینی با نام «مرگ سیاه» هستند و در صورت ناتوانی مدیر برنامه از پرداخت ۳۰۰ هزار دلار پایه حراج برای آزادی او، قصد دارند او را در وبسایتهای پنهان به فروش بگذارند.

این مدل بریتانیایی می گوید که تجربه وحشتناکی را از سر گذرانده است. او گفت که برای شش روز به یک کمد چوبی بسته شده بود. آدم ربایان به او می گفتند که احتمالا به خاورمیانه قاچاق خواهد شد و در صورتی که خریدار از او خسته شود می تواند او را به شخص دیگری بفروشد و یا خوراک ببرها کند.

این مدل برتانیایی به پلیس گفته است که این سفر توسط مدیر برنامه او برنامه ریزی شده بود؛ اما زمانی که به محل عکس برداری رسید با ساختمانی مخروبه مواجه شد و در عرض چند دقیقا مورد حمله این دو مرد نقابدار قرار گرفت.

پس از آنکه آدم ربایان به دریافت ۵۰ هزار پوند از سوی مدیر برنامه ها رضایت دادند، روز هفدهم ژوئیه وی را به نزدیکی کنسولگری بریتانیا بردند که با کمین پلیس مواجه شدند.

پلیس ایتالیا اعلام کرده است که گروگانگیر بازداشت شده در مقابل کنسولگری لوکاس هربا نام دارد و یک لهستانی ساکن بریتانیا است.

لوکاس پاول هربا، سی ساله به آدم ربایی اعتراف کرده و گفته است که ماه ها برای این کار برنامه ریزی کرده بودند.

به گفته خانم آیلینگ، لوکاس هربا ربا ادعا کرده بود که تنها در هفته گذشته سه زن را در حراج اینترنتی فروخته و در پنج سال گذشته از این طریق ۱۵ میلیون دلار بدست آورده است. آپارتمان این مهاجم در میدلندز غربی توسط پلیس بریتانیا مورد بازرسی قرار گرفته است.

تحقیقات در مورد این پرونده با مشارکت پلیس ایتالیا، بریتانیا و لهستان ادامه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پستچی دو بار زنگ نمی‌زند! دستگیری یک مامور پست به اتهام خیانت در امانت

جنجال در ایتالیا بر سر تعطیلی یک مدرسه برای عید فطر

سالی یک میلیون یورو در حوض ترِوی رم؛ سکه‌هایی که گردشگران در آب‌نماها می‌ریزند کجا می‌رود؟