عزم کریس فروم برای قهرمانی در وئلتای اسپانیا

عزم کریس فروم برای قهرمانی در وئلتای اسپانیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

کریس فروم، دارنده چهار عنوان قهرمانی رقابتهای دوچرخه سواری «تور دو فرانس» می گوید که امیدوار است امسال بتواند در وئلتای اسپانیا هم به پیروزی برسد.

این دوچرخه سوار بریتانیایی تیم اسکای در صورت پیروزی در وئلتای امسال، به سومین دوچرخه سواری تبدیل خواهد شد که در یک سال، در دو مسابقه بزرگ بین المللی به قهرمانی رسیده است.

پیش از این دو دوچرخه سوار فرانسوی یعنی ژاک آنکتیل در سال ۱۹۶۳ میلادی و برنارد اینو در سال ۱۹۷۸ میلادی توانسته بودند به چنین موفقیتی دست یابند.

کریس فروم درباره وئلتا می گوید: «این مسابقه‌ای است که دوست دارم هرسال در آن شرکت کنم؛ مسابقه‌ای با رقابتی شگفت انگیز میان دوچرخه سواران. این مسابقه بسیار سخت است و مسیرهای کوهستانی آن بیشتر از تور دو فرانس است. شرایط شرکت در این رقابت نیز سخت تر است زیرا وئلتا در نیمه ماه اوت در اسپانیا برگزار می شود؛ زمانی که درجه حرارت حدود ۴۰ درجه است. سخت است؛ واقعا سخت است.»

او می افزاید: «این احساس وجود دارد که من هنوز کارم را در وئلتا تمام نکرده ام. من سه بار نفر دوم این مسابقات شدم و فوق العاده خواهد بود اگر امسال برنده وئلتا شوم. این رویدادی بزرگ و انگیزه من برای شرکت در وئلتا است.»

مسابقات دوچرخه سواری وئلتای اسپانیا ۱۹ اوت آغاز شده و ۱۰ سپتامبر به پایان می رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس

غول‌های بریتانیایی سه ماه دیگر در رینگ بوکس؛ جاشوا پیشنهاد تایسون فیوری را پذیرفت