المیادین از عملیات انتقامی ایران در سوریه خبر داد، سپاه تکذیب کرد

المیادین از عملیات انتقامی ایران در سوریه خبر داد، سپاه تکذیب کرد
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

شبکه خبری المیادین روز چهارشنبه از آغاز عملیات نیروهای سپاه پاسداران ایران در خاک سوریه علیه اعضای گروه داعش گزارش داده است.

هدف از انجام این عملیات نظامی انتقام خون محسن حججی، از اعضای سپاه پاسداران عنوان شده که چند روز پیش در منطقه تنف در مرز سوریه اسیر شده و سپس توسط نیروهای داعش گردن او قطع شده است.

شبکه المیادین ویدئویی از منطقه حمیمه سوریه منتشر کرده که در آن درگیری نیروهای سپاه پاسداران با اعضای داعش به تصویر کشیده شده است.

سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در واکنش به انتشار این خبر در گفتگو با خبرگزاری تسنیم تصریح کرده است که سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است. با این وجود وی بر انجام عملیاتی انتقامی علیه داعش تاکید کرد.

سخنگوی سپاه: #سپاه عملیات مستقل زمینی در #سوریه نداشته/ “#انتقام_سخت از #داعش“ در دستور کار سپاه است#شهید_حججیhttps://t.co/ugLcpm26nNpic.twitter.com/N0j8JtBIrU

— خبرگزاری تسنیم (@Tasnimnews_Fa) 16 août 2017

دقایقی پس از واکنش سپاه پاسداران به این خبر شبکه المیادین توییت خود در این زمینه را حذف کرد.

پیشتر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در واکنش به قتل محسن حججی وی را «فرزند دلیر ایران» معرفی کرد و از انتقام این اقدام خبر داده بود.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به نوبه خود در شبکه های اجتماعی عنوان کرده بود که حکومت ایران انتقام خون محسن حججی را خواهد گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

از قاسم سلیمانی تا نوید محمدزاده؛ واکنشهای گسترده به کشته شدن محسن حججی

تظاهرات مخالفان اسد در سیزدهمین سالگرد قیام؛ چهار کشور غربی: جنگ در سوریه تمام نشده است

ادعای متناقض ایران و مخالفان بشار اسد؛ موشک‌های سپاه پاسداران کجای سوریه فرود آمد؟