ماریوس ویزر بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی جودو شد

ماریوس ویزر بار دیگر رئیس فدراسیون جهانی جودو شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شهر بوداپست، پایتخت مجارستان روز ۲۵ اوت میزبان کنگره جهانی جودو و روسای فدراسیون های این ورزش از سراسر جهان بود

آگهی

شهر بوداپست، پایتخت مجارستان روز ۲۵ اوت میزبان کنگره جهانی جودو و روسای فدراسیون های این ورزش از سراسر جهان بود.

خانواده بزرگ جودو جمع شده بودند تا قبل از آغاز رقابتهای قهرمانی این رشته که از دوشنبه آینده آغاز می شود، رئیس جدید فدراسیون جهانی جودو را انتخاب کنند.

پس از برگزاری انتخابات، ماریوس ویزر بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی جودو انتخاب شد.

ماریوس ویزر می گوید: «این افتخار بزرگی برای من است که سال آینده نیز به خانواده بزرگ جودو خدمت کنم. من به همراه تیمم برای پیشرفت این ورزش در جهان و معرفی ارزش های جودو به جوامع تلاش خواهم کرد؛ ارزش هایی مانند افتخار آفرینی، احترام، نظم، کنترل بر خود و شجاعت. فکر می کنم به این ترتیب است که می توانیم جهان بهتری داشته باشیم.»

اینویک گالئا، مدیر آکادمی فدراسیون بین المللی جودو نیز می گوید: «نگاه به ورزش جودو به گونه ای معجزه آسا تغییر کرده است. پیش از این به جودو تنها مانند ورزشی در میان دیگر ورزش های المپیک نگریسته می شد اما اکنون در رقابتهای المپیک به این رشته، وزن و ارزش بسیار بیشتری داده شده است. جودو اکنون طرفداران بسیاری دارد و برای مردم قابل درک شده است. تمام این پیشرفتها به لطف تلاش های رئیس این فدراسیون محقق شده است.»

مایک تامورا، رئیس فدراسیون کانادا نیز درباره عملکرد ماریوس ویزر می گوید: «او کار فوق العاده ای انجام شده است. آقای ویزر سطح ورزش جودو را افزایش داد. پیش از این در سال ۲۰۰۸ میلادی پیشرفت این ورزش تا این سطح، غیرقابل تصور بود. تلاش هایی که برای این ورزش انجام شده در کلمات نمی گنجد. اکنون زمان هیجان انگیزی است.»

جورج کر، جودوکار مشهور اسکاتلندی نیز می گوید: «فکر نمی کنم فرد دیگری می توانست مانند او در زمینه پیشرفت جودو کار کند. تلاش های ماریوس ویزر شگفت انگیز است.»

استونی پریجون، دبیر کل اتحادیه جودوی آفریقا معتقد است: «پیشرفت جودو در ۱۰ سال گذشته باورنکردنی است. آقای ویزر رهبر بزرگی برای همه ما و الهام بخش ما بوده است؛ بطور ویژه برای مسئولان این ورزش در آفریقا. او همواره مشوق ما برای افزایش سطح استاندارهایمان و توسعه این ورزش در آفریقا بوده است.»

ژان لوک روژه، رئیس فدراسیون جودوی فرانسه نیز می گوید: «تغییرات همچنان ادامه دارد. ماریوس همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر داد. او شمار رقابتهای بین المللی و نهادهای فعال در این زمینه را افزایش داد. او راههایی را یافت تا جودو در تمام جنبه ها پیشرفت کند و این کار مهمی است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با برتری تیمی روسیه به پایان رسید

جودو؛ لوسی رنشال در گرند اسلم ابوظبی برای بریتانیا مدال طلا گرفت

جودو؛ گرند اسلم ابوظبی با معرفی قهرمانان اوزان سبک استارت خورد