پاکستان؛ نزدیکان زوج عاشق را با شوک الکتریکی کشتند

پاکستان؛ نزدیکان زوج عاشق را با شوک الکتریکی کشتند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

دو نوجوان پاکستانی که بدون کسب رضایت خانواده‌هایشان با یکدیگر ازدواج کرده بودند توسط نزدیکان خود به قتل رسیدند.

بنا به اعلام پلیس پاکستان این دو نوجوان که به تخت متصل شده بودند با شوک الکتریکی به قتل رسیدند. پلیس در جستجوی بزرگ قبیله ای است که دستور قتل این دو نوجوان را صادر کرده است.

مقتولان که دختری ۱۵ یا ۱۶ ساله و پسری ۱۸ ساله از قوم پشتون و ساکن شهر کراچی بودند. این دو نوجوان رابطه سردی با خانواده هایشان داشتند و ماه گذشته با یکدیگر از خانه فرار کرده بودند.

Tied to cot, teenage couple electrocuted in Pakistan’s Karachi in ‘honour killing’ https://t.co/e8duvZCzsrpic.twitter.com/P9YbVswoAi

— NDTV (@ndtv) September 12, 2017

بنا به درخواست خانواده این دو نوجوان جرگه ای (شورای قبیله ای) تشکیل شد که در نهایت دستور قتل آنها را صادر کرد. به گفته یک افسر پلیس پاکستان جرگه تصمیم به قتل دختر و پسر نوجوان با الکتروشوک توسط پدر و عموهایشان گرفت. این مقام پلیس افزود که خانواده ها پس از قتل، اجساد این دو نوجوان را مخفیانه دفن کرده بودند.

گروهی از اعضای خانواده این دو نوجوان که مظنون به دست داشتن در قتل آنها هستند در بازداشت به سر می برند. با این حال رئیس جرگه ای که دستور قتل آنها را صادر کرده، متواری است.

سالانه صدها پاکستانی به وسیله نزدیکان خود و به دلیل آنچه خدشه دار کردن «آبروی خانواده» خوانده می شود، به قتل می رسند. از این قتلها اغلب تحت عنوان «جنایات ناموسی» نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: پاکستان قوانین مجازات متهمان قتل های ناموسی را سخت تر کرد

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مردان خشمگین در پاکستان زن آوازخوان را به گلوله بستند

پاکستان قوانین مجازات متهمان قتل های ناموسی را سخت تر کرد

ارتش و مقام‌های غیرنظامی پاکستان به طور مشترک درباره بمبگذاری‌ علیه اتباع چین تحقیق می‌کنند