رمزگشایی صورفلکی: ۲۳ سپتامبر امسال روز «مهمی» است

رمزگشایی صورفلکی: ۲۳ سپتامبر امسال روز «مهمی» است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

بنا بر پیشگویی‌های کتاب مقدس مسیحیان، جهان در ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به پایان خواهد رسید.

به گفته آنها گرفتگی خورشید روز ۲۱ اوت در آمریکا، نشانه‌ای از پایان جهان بوده است و بزودی به حیات در زمین با برخورد سیاره‌ای سهمگین پایان داده خواهد شد.

متخصصان مسیحی علم‌الاعداد ادعا می کنند که بنا بر اسرار کشف شده از انجیل لوقا، توصیف آیه‌های انجیل با ۲۱ اوت یعنی روزی که خورشید گرفتگی بزرگی در آمریکا به وقوع پیوست، ۲۵ اوت یعنی زمانی که طوفان سهمگین «هاروی» روی داد و ۲۶ اوت زمانی که سیل شهر هوستون در ایالت تگزاس را در آب فرو برد، مطابقت دارد.

این نظریه پردازان می گویند که پس از رمزگشایی کدهای کتاب مقدس و نشانگر تاریخی «هرم بزرگ جیزه» در مصر به این نتیجه رسیده اند که ۲۳ سپتامبر آغاز دوره سقوط ما قبل از ظهور و سپس ظهور دوباره مسیح خواهد بود.

آنها همچنین به یکی از عبارتهای مشهور انجیل اشاره می کنند که می گوید: «علامت بزرگی در آسمان دیده می شود؛ زنی که لباسی از خورشید به تن دارد و ماه در زیر پاهایش است و بر سرش تاجی با ۱۲ستاره دارد ظاهر می شود. او باردار است و از درد زایمان اشک می ریزد.»

نظریه پردازان معتقدند که منظور از این زن در کتاب مقدس، برج سنبله (دوشیزه یا خوشه)، ششمین برج فلکی است و در ۲۳ سپتامبر ماه و خورشید در برج سنبله خواهند بود. این رویداد هر ۱۲سال یک بار روی می دهد اما امسال یک همگرایی سیاره‌ای دیگر نیز روی می دهد که نشانه‌ای از «شیر یهودا» است. این یک رویداد بی‌سابقه است که در کتاب مقدس پیش بینی شده است.

بر این اساس مدافعان این نظریه از جمله دیوید مید پیش بینی کرده اند که سیستم سیاره‌ای اساطیری مشهور به «نیبیرو» یا «سیاره ایکس» که یکی از گزینه های نابودی زمین است، در ۲۳ سپتامبر در آسمان پدیدار خواهد شد. به گفته دیوید مید، این سیستم پس از ظاهر شدن در آسمان در ماه اکتبر به سمت زمین خواهد آمد و به دلیل نیروی گرانشی قدرتمندی که دارد، آتشفشانها فعال شده و فوران‌های عظیم آتشفشانی، سونامی و زمین لرزه آغاز می شوند.

اگرچه این نظریه طرفداران خود را دارد اما ناسا، سازمان هوانوردی و فضایی ملی آمریکا بارها اعلام کرده است که تئوری «سیاره ایکس» یک تئوری غیرواقعی است و چنین چیزی وجود خارجی ندارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ازدواج یک مرد ژاپنی با عروس مجازی

دیجیتالی کردن زندگی؛ راهی برای فرار از مرگ؟

اسکلت کوچک کشف شده در شیلی «آدم فضایی» نیست